וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: הלילה זה מתחיל

5.6.2006 / 9:14

האדמונטון אוילרס לא פגשו בקרוליינה שלוש שנים. ההוריקנס דווקא פייבוריטים על פי סוכנויות ההימורים - אבל היריבה מסוכנת

הלילה (3:00, שידור דחוי ב-FOX ב-5:00 וחוזר ב-20:00) תיפגשנה האדמונטון אוילרס והקרוליינה הוריקנס לסדרת הגמר ב-NHL, שלאחריה תניף המנצחת את גביע הלורד סטנלי.

לו הייתם מהמרים לפני פתיחת הפלייאוף על האוילרס, הייתם זוכים בפי 40 מכספכם. לא רע בכלל. אדמונטון לא קיבלה הרבה סיכוי, כשכבר בפתיחה פגשה את הדטרויט רד ווינגס. הניצחון המרשים על הכנפיים הוביל לדהירה שהסתיימה בניצחון על אנהיים ובהגעה לגמר מהמקום השמיני במערב. ג'ייסון סמית' וכריס פרונגר, שני עובדי צווארון כחול, משלימים עם השוער דווין רולוסון, שהגיע באמצע העונה בטרייד ממינסוטה, חוליית הגנה חזקה ומנוסה. רולוסון מגיע לגמר עם 92 אחוזים של שמירה על רשת נקיה.

בהתקפה האוילרס יאיימו עם מייקל פקה ואלס המסקי בעלי כושר הפריצה, ועם שני חלוצים בעלי יכולת סיום גבוהה מאוד, ראיין סמית' ושון הורקוף.

קרוליינה הזיעה קשות אחרי סדרה של שבעה משחקים עם בפאלו. בכלל, הסדרות של ההוריקנס היו מותחות ורבות תהפוכות. בשני המשחקים הראשונים בפלייאוף הפסידה קרוליינה בבית בראלי למונטריאול, במה שנראה כדרך קלילה לסוויפ של הקנדיינס. אבל הם התאוששו וניצחו את ארבעת הבאים, ואחר כך עברו גם את ניו ג'רזי ואת בפאלו.

ההגנה של אדמונטון תצטרך לדאוג מרוד ברינד'אמור הותיק, שככל שהפלייאוף מתקדם נותן עוד ועוד ממנת הניסיון הרב שיש לו. לצידו ישחק הסקורר אריק סטאאל, סופרסטאר שמוביל את המאזן בפלייאוף עם 20 נקודות. גם דאג ווייט וריי וויטני יתמכו בהתקפה, שתנסה לעבור את חומת רולוסון. הבעיה היחסית של קרוליינה היא בעמדת השוער, כשמרטין גרבר וקאם וורד לא הצליחו לשמור על יכולת אחידה והחליפו אחד את השני לאורך הפלייאוף.

ההימור שלנו: אדמונטון, עד שישה משחקים. אנא עקבו אחרי שידורי FOX (לינק מצורף) לאורך המשחקים על מנת לדעת אם הם משדרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully