וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם רוצה את בן חיים, בולטון את אנלקה

5.6.2006 / 10:00

התקשורת הבריטית מדווחת על כוונתו של אלן פארדיו לצרף בנוסף גם שני שחקנים מווסט ברומיץ. אלרדייס רוצה להחזיר את הצרפתי לאנגליה

על פי דיווחים בתקשורת הבריטית, טל בן חיים נמצא על הכוונת של ווסטהאם. הפטישים מחפשים חיזוק לעונה הבאה, וכרגע נראה שעל הכוונת של המנג'ר אלן פארדיו נמצאים שלושה שחקנים עיקריים: זולטאן גארה וג'ונת'ן גריטינג, שני קשרי ווסט ברומיץ' שירדו איתה ליגה, ובן חיים, עימו מעוניין המנג'ר לחזק את ההגנה.

אם יגיע בן חיים לאפטון פארק, הוא ישתף פעולה עם יוסי בניון. בעונה שעברה היה בניון על הכוונת של מנג'ר בולטון, סאם אלרדייס, אבל העדיף בסופו של דבר לחתום אצל פארדיו.

אנלקה בדרך לריבוק סטדיום?

בינתיים סם אלרדייס מעוניין בשירותיו של ניקולס אנלקה, חלוץ פנרבחצ'ה שכבר שיחק באנגליה במדי ארסנל, ליברפול ומנצ'סטר סיטי. אלרדייס, שנוצח במאבק על אנדי ג'ונסון, מעוניין בחלוץ הצרפתי בהשאלה לשנה, ופנרבחצ'ה מעוניית לקבל עבורו סכום של 7 מיליון ליש"ט, אותו סכום ששילמו הטורקים לסיטיזנס.

רדנאפ מפנטז על פטרוב

הארי רדנאפ, מנג'ר פורטסמות', הודה בתקשורת האנגלית כי המועדון מאוד מעוניין בקפטן נבחרת בולגריה, ושחקן סלטיק, סטיליאן פטרוב.

"אני מאוד אוהב אותו, הוא שחקן מהטופ, אבל אני לא מוכן לציין יותר מזה כרגע, למרות שאני מודע לסיטואציה".

הסיטואציה הבעייתית שרדנאפ מדבר עליה היא חוזה חדש שחתם הבולגרי, שהגיע למועדון ב-1999, עד 2010, כך שרק סכום כסף רציני מאוד יביא אותו לאנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully