וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים מחדש

4.6.2006 / 22:32

שחר פאר יכולה לעשות את זה במערכה השלישית והמכרעת מול הינגיס, אבל ההפסקה במשחק יכולה רק לפגוע בה

כל כך רצינו שזה ייגמר ביום ראשון, אבל החושך שירד על פאריז ב-21:00 בערב שעון מקומי היה כל כך אכזרי עבור שחר פאר. הטניסאית הישראלית, שמשגעת את המדינה בימים האחרונים, נראתה כל כך טוב מול מרטינה הינגיס הגדולה במערכה השנייה. אפילו השוויצרית נדהמה מהכוח, מהחוכמה, מאחוזי ההצלחה המדהימים בהגשות הראשונות (80) ומהאחוזים הנמוכים של הטעויות הבלתי מחויבות (9 בלבד). לאור הסטטיסטיקה המרשימה הזאת, ברור מדוע פאר הייתה קרובה מתמיד לרבע הגמר ברולאן גארוס.

ביום שני, ב-13:30 בצהריים בערך, הכל מתחיל מחדש. פאר והינגיס יתייצבו למשחק חדש לגמרי, רק שהפעם הוא יהיה בן מערכה אחת בלבד. כל הסימנים מראים על יתרון ברור להינגיס. הנסיון האדיר שהיא צברה לאורך השנים, יאפשר לה, ככל הנראה, לישון טוב יותר בלילה מאשר לפאר הצעירה. יהיה לה הרבה זמן לחשוב על השגיאות שביצעה במערכה השנייה, ושגרמו לה לסיים את שתי המערכות עם 26 טעויות בלתי מחויבות, כמעט פי שלושה מהישראלית. בנוסף, יש לזכור שהינגיס הייתה זו ששלטה במשחק בתחילתו. פאר, כך למדנו, צריכה קצת זמן כדי להיכנס לעניינים, והשאלה הגדולה היא האם היא תוכל לחזור לאותו מומנטום אדיר בתחילתו של החלק האחרון של המשחק.

הינסיון של הינגיס הוא זה שגרם לה לנצח במערכה הראשונה 3:6. פאר התעקשה להישאר בקו האחורי, משם היא הפתיעה על זה בכמות נכבדת של דרופ שוטס מוצלחות והישראלית הייתה זקוקה למערכה שלמה כדי להבין מתי צריך לעלות לכיוון הרשת. במערכה הבאה תכין לה הינגיס הפתעות נוספות, וכדי לנצח תצטרך פאר למצוא פתרון מהיר.

נקודה נוספת שהייתה בעייתית מבחינתה של פאר היא ההתרגשות. בניצחון על דמנטייבה הפגינה פאר עצבי ברזל, אבל מול הגרסה הנשית השלווה של רוז'ה פדרר, צריך כנראה אופי של עשירייה ראשונה בעולם. פאר הצליחה לנצל רק שליש מנקודות השבירה (5 מ-15). אם הייתה מנצלת חצי מהן, המערכה הראשונה הייתה נראית אחרת לגמרי, וייתכן שהיא כבר הייתה יכולה להתכונן למשחק רבע הגמר מול קלייסטרס.

בשורה התחתונה, פאר תשתדל לישון טוב ולשמור על הריכוז. היא יודעת שהינגיס טובה יותר ומנוסה יותר, אבל היא חייבת להכניס לעצמה לראש שבשבוע הזה, היא פשוט נמצאת בכושר טוב יותר ויכולה לנצח כל אחת. רק הריכוז יסייע לה להבין מה היא צריכה לעשות מול הינגיס כבר מהמשחקון הראשון, ורק הריכוז ימנע ממנה להיתקע בקו האחורי ולזרוק להינגיס סוכריות. ניצחון, ומדינה שלמה תזרוק על פאר סוכריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully