וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ניקח קבוצה כדי שהיא תדשדש"

שגיא ניר

5.6.2006 / 13:41

אברהם פלדה אופטימי לגבי המגעים לרכישת אליצור אשקלון, ואומר: "גם נושא החובות יפתר". עתידו של המאמן בית הלחמי לא ברור

פחות משבוע אחרי סיום העונה, ובאליצור אשקלון שורר אי ודאות מוחלט לגבי העונה הבאה. הקבוצה מצויה בחובות כבדים, ההנהלה, בתוכה היו"ר פרוספר וקנין והמנכ"ל ניר צפריר, התפטרה, והסיכוי היחיד לשרוד כרגע נובע מהמשא ומתן עם קבוצת הרוכשים המיועדת, בראשותו של יו"ר הפועל תל אביב בעבר, אברהם פלדה.

"יש משא ומתן מתקדם ביותר, ובימים הקרובים נדע אם זה ייצא לפועל", אישר היו"ר היוצא, פרוספר וקנין. וקנין, המשמש גם כמחזיק תיק הספורט בעיריית אשקלון, מבטיח כי בכל מקרה לא תסיר העירייה את תמיכתה בקבוצה, שהגיעה בעונה שעברה לארבע הגדולות. "העירייה תמשיך לסבסד את המועדון. הרוכשים באים כדי לשדרג את הקבוצה, אבל העירייה תמשיך לתמוך בסכומים שהיא תמכה עד היום".

אברהם פלדה, השם המוכר בק בקבוצת הרוכשים הכוללת גם את ידידיה רפופורט, סיפר: "המטרה היא לרכוש את את הקבוצה ולשדרג אותה. הבעיה באשקלון היא לא רק כסף אלא גם ניהול, אבל זה מקום עם פוטנציאל אדיר ואנחנו באים לעשות שם משהו יפה. המטרה היא להגיע לטופ בהמשך הדרך, לא ניקח קבוצה כדי שהיא תדשדש".

לוואלה! ספורט נודע כי עם נחיתתו בארץ של יו"ר העמותה של הקבוצה, יגאל שדה, אמורה העסקה להתקדם. פלדה כבר היה באשקלון והגיש את הצעתו, וכעת הגיע תורו של ראש העירייה, רוני מהצרי, שבצוותא עם שדה אמור לקדם את העניינים. "אם העסקה לא תצא לפועל, ספק אם תהיה לאשקלון קבוצה בשנה הבאה", אמר לוואלה! ספורט מקורב להנהלה. "הקבוצה במצב כלכלי קשה מאוד בגלל החובות של השנים האחרונות".

אשקלון זכתה לפני כחודשיים לסיוע כספי מחברת הגז "קצא"א", אך זה לא הספיק לכסות את הגרעון. עתידו של המאמן אריאל בית הלחמי, שאמור להמשיך לעונה נוספת במועדון, נמצא כרגע בספק. פלדה התייחס לסוגיית החובות ואמר: "אם המשא ומתן יסתיים בחיוב ביום-יומיים הקרובים, אז גם נושא החובות יפתר. כרגע הכל תלוי בהם".

בתגובה לפרסומים לפיהם גם הוא מעורב בעסקה המתרקמת, אמר הספונסר של הפועל תל אביב בעונה החולפת, אמנון ברזילי: "לא היו דברים מעולם. מישהו הכניס את שמי כדי לחמם דברים, אבל לא היה ולא נברא".

עדכון ראשון: 4.6.06 19:15
עדכון אחרון: 5.6.06 13:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully