וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני שוב גנב את ההצגה

4.6.2006 / 12:38

מאמן מכבי ת"א ניצל את מסיבת העיתונאים לקראת הפיינל פור, כדי לספר מה הוא חושב על ניהול הכדורסל בארץ. טפירו: "בואו נגנוב"

פיני גרשון אוהב מסיבות עיתונאים. יותר נכון, הוא אוהב לגנוב את ההצגה במסיבות עיתונאים. לפעמים הוא עושה את זה רק כדי לתפוס כותרת. הפעם, במסיבת העיתונאים לקראת הפיינל פול הישראלי, הוא כנראה עשה את המעשה הנכון.

מנהלת ליגת העל עשתה הכל כדי לארגן אירוע מרשים ולפצות את הנפשות הפועלות על הסיבוב השלישי המייגע של הליגה הסדירה. את פיני גרשון וגם את ארז אדלשטיין, כל זה לא הרשים. שני המאמנים הבכירים בליגה העדיפו לדבר על טובת הכדורסל הישראלי, שלדעתם, רחוקה ממיצויה.

זה התחיל בנאומו של גרשון: "אני מדבר מנקודת מבט של אדם שבשבוע הבא לא יהיה פה ושהכדורסל הישראלי חשוב לו. כשאמרתי שבאים לגנוב לנו את האליפות, לא התכוונתי להפועל ירושלים. התכוונתי לקבוצות כמו עירוני נהריה, שבשיטה הנוכחית יכולה לקחת אליפות עם תקציב של 750 אלף דולר. במקרה כזה, המשקיעים יחשבו שסכום כזה מספיק כדי לזכות באליפות ולא יראו צורך להשקיע יותר".

גרשון התייחס גם לחוק הרוסי, שייושם החל מהעונה הבאה: "צריך לשפר את היסודות, כמו מחלקות הנוער והמתקנים, כדי שבסופו של דבר יהיו שישה שחקנים ישראלים בכל קבוצה ואז אפשר יהיה לחוקק את החוק הרוסי או האינדונזי, או איך שקוראים לו".

מאמנה של הפועל ירושלים, ארז אדלשטיין, הוסיף לדבריו של גרשון ואמר: "אנחנו אוהבים את הכדורסל בארץ וחבל מאוד שלא מתייעצים איתנו לפני שמחליטים על דברים. אני חושב שהחוק הרוסי הוא רע מאוד ואנשים פשוט לא מודעים למשמעויות שלו. גם האנשים שהתנסו בו, כמו צביקה שרף ושרון דרוקר, נגד החוק הזה. אני אומר את זה שעה אחת קודם כדי לנסות ולבטל את הסיפור הזה".

לגבי שיטת הפיינל פור הנוכחית בליגת העל אמר אדלשטיין: "בשבילי הפיינל פור והסיבוב השלישי בליגת העל זו קוסמטיקה. אני עמדתי עם כמה קבוצות מול מכבי ת"א בסדרות גמר והם טיאטאו לי את הפרצוף. למרות זה, אני עדיין נגד הפיינל פור. בשיטה הזאת יכולים להכריע את הזוכה בגביע, אבל לא את האלופה".

אבי אשכנזי, מאמן עירוני נהריה, שמקווה להפתיע את מכבי ת"א בחצי הגמר, אמר: "העובדה שאנחנו כאן משמחת אותי מאוד. אני מקווה שבנקודת זמן זו או אחרת, נצליח לעקוץ את מי שמעלינו ולעשות היסטוריה. נראה לי שיום שלישי הוא יום מתאים לעשות את זה".

אחרון המאמנים והצעיר שבהם, גיא גודס ממכבי ראשל"צ: "בהמשך למה שאמרו המאמנים, צריך לדעת לבנות קבוצה גם עם חמישה מיליון דולר. אנחנו הצלחנו לבנות קבוצה בתקציב נמוך ואנחנו מאוד מברכים על הסיטואציה שהגענו לפיינל פור. אני מאוד מאושר, הלוואי והקריירה שלי תהיה כמו של שני המאמנים הבכירים כאן".

קפטן הפועל ירושלים, מאיר טפירו, דאג לעקוץ את דבריו של פיני גרשון מלפני כשבוע, למרות שזה הבהיר אותם: "בואו נהנה מהכדורסל ונשאיר את הדברים האחרים לשלב מאוחר יותר. בואו נגנוב, נעשה הכל".

זריף בסגל השופטים, טבעות אליפות למנצחים

במסיבת העיתונאים הכריזו אנשי המנהלת על סגל של שמונה שופטים, מהם יבחרו שתי שלישיות שינהלו את המשחקים בפיינל פור. המינוי המעניין ביותר הוא זה של ירון זריף, שזכה להתנגדות מקיר לקיר מאנשי הכדורסל הישראלי, בעקבות הסכסוך שלו עם אנשי בני השרון, שפרץ לאחר משחק בין הקבוצה להפועל ת"א בו שפט. השופטים הנוספים בסגל הם: עומר אסתרון, משה ביטון, סמי בכר, ירון זריף, יערי רייניש, שי שטריקס, ספי שמש וגילי עובד.

יו"ר איגוד השופטים החדש, מולי קצורין, העדיף שלא להתייחס יותר מדי לשיבוץ: "אני מבטיח שהשופטים יעשו פחות שגיאות בפיינל פור ואני מבקש להפסיק עם ההמולה הזאת על השופטים. נהגתי בצורה מקצועית ובחרתי את השופטים הטובים ביותר לדעתי".

אנשי המנהלת, שחברו למספר ספונסרים השנה, הודיעו על גימיק נוסף: טבעת אליפות לשחקני הקבוצה המנצחת. 18 טבעות בשווי כולל של 270 אלף שקלים תחולקנה לקבוצה שתניף את צלחת האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully