וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר חתם ל-3 עונות בנתניה

רומן רוזנבלט, ניר איסקוב

4.6.2006 / 22:53

הגלאקטיקוס של ברקוביץ' ממשיכים להתחזק, מכבי ת"א מאיימת לתבוע. טון קאנן יעבוד בנתניה תחת המנג'ר בשיתוף פעולה עם בלבול

מכבי נתניה ממשיכה להתחזק, והיום (ראשון) עשתה הקבוצה עוד רכש מרשים. הגלאקטיקוס של ברקוביץ' ויאמר הוסיפו לרשימה גם את חלוצה המוכשר של הפועל נצרת עילית, איתי שכטר, שחתם בקבוצה לשלוש עונות. בשכטר התעניינה במהלך הפגרה גם מכבי ת"א, אך הנתנייתים הקדימו אותה.

מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, הגיב בזעם לידיעה: "ניתן לבית משפט להחליט מי צודק. יש לי סיכום עם אבוש (כינויו של אבשלום נוריאל, הספונסר הראשי של נצרת עילית, נ.א.) לגבי השאלה של השחקן עם אופציית רכישה. מזל שהפעם היו עוד אנשים נוכחים לסיכום הזה. מכבי תגיש תביעה גם נגד השחקן".

שלא לייחוס, האשימו במכבי כי שכטר היה נתון ללחצים כבדים שלא לחתום במכבי, למרות שהוא עצמו רצה לעבור לקרית שלום. מנכ"ל הפועל נצרת עילית, יניב כהן, הגיב בקצרה: "עוד יום-יומיים נדע סופית מה קורה עם הילד, ונוציא הודעה רשמית. מעבר לזה, אני לא מעוניין להגיב". אבשלום נוריאל סירב להגיב.

אוהדי מכבי ת"א קיבלו בכעס את החתימה של שכטר אצל דניאל יאמר, וכמה מהם אף טלפנו למאמן אלי כהן, והביעו בפניו את מורת רוחם. לדבריהם, כהן הבטיח להם שתהיה קבוצה מוכנה לתחילת העונה, וכי הוא מתכוון לחזק אותה בזרים איכותיים. עוד טענו האוהדים כי כהן אמר להם שהוא "לא מבטיח אליפות", ושהוא מחזיק מתמיר כהן ומלירן כהן.

בחזרה לנתניה. טון קאנן, שהדריך את אייל ברקוביץ' בעונה החולפת במכבי ת"א, יעבוד תחתיו בקבוצה. אחרי שברקוביץ' הציע את המשרה בנתניה לשלום תקוה, שדרש להיות מאמן ראשי ולא להחזיק בסמכויות זהות למרקו בלבול, פנה מנג'ר נתניה למאמן ההולנדי, ובמו"מ מהיר סיכם איתו לעונה אחת. קאנן הסכים לעבוד בסמכויות מוגבלות ולאמן בצוותא עם בלבול, תחת המנג'ר אייל ברקוביץ'. תנאיו של תקווה לא התקבלו.

חשוב לזכור כי לכל אורך הדרך, העדיף דניאל יאמר מאמן זר ולאחר שהאופציות של מתיאוס וואלוביץ' ירדו מהפרק, הוחלט ללכת על קאנן. היום (ראשון) בצהריים כבר הוצג צוות המאמנים החדש של מכבי נתניה. במקביל, מונה אברי מונצ'ר למאמן הכושר של הקבוצה.

דניאל יאמר: "אין עוזר מאמן ומאמן, אלא רק שני מאמנים ביחד. הייתה כימיה טובה בינינו והיינו שותפים לכמה החלטות שכבר קיבלנו. אני לא רוצה לדבר על שחקנים ספציפיים. דיברתי עם שלום תקוה, הסברתי לו את ההחלטה והוא בסדר עם זה".

אייל ברקוביץ' התייחס גם הוא לצוות המשולש: "נעבוד כצוות, כולם יקבלו את ההחלטות. אני לא הבוס של קאנן והוא לא הבוס שלי, דניאל יאמר הוא הבוס של כולנו".

קאנן עצמו היה קצר יותר: "אני מאושר להתחיל דרך חדשה". כמו כן, התייחס ההולנדי לאפשרות שאבי סטרול, עמו היה מסוכסך במכבי ת"א, יצטרף לנתניה. "מה שהיה היה, אני מאמין בהתחלות חדשות, זה דף נקי ונראה מה יהיה", אמר המאמן החדש.

עדכון ראשון: 4.6.2006, 12:53
עדכון אחרון: 4.6.2006, 22:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully