וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מסדר פצועים

4.6.2006 / 14:59

אלברט פוחולס נטש את משחקה של סט. לואיס עם פגיעה בסרעפת, והצטרף לרשימה ארוכה של פצועים ונעדרים במייג'ורס בסוף השבוע

סט. לואיס קרדינלס - שיקגו קאבס 8:5

מכה קשה לאלברט פוחולס ולסט. לואיס קרדינלס. שחקן הבייסבול הטוב בעולם, שחווה עונה חלומית עד כה של 25 הומראנס, 65 הכנסות חובטים הביתה ב-31 אחוז (310.) נטש את משחק ההפסד של הקרדינלס, 8:5 לשיקגו קאבס. הפציעה עלולה להשבית אותו לשבועיים או יותר, והוא צפוי להיכנס לרשימת הפצועים של הקבוצה. זוהי אותה פציעה ממנה סבלו בעבר שחקנים אחרים של הקרדינלס, בהם המגיש וודי וויליאמס (היום בסן דייגו), והקלוזר ג'ייסון איזרינגהאוזן, שנעדר לתקופה ארוכה לפני שתי עונות.

"הוא יחמיץ הרבה זמן", אמר טוני לה רוסה, מאמן הקרדינלס, "זה משהו שאנחנו צריכים להתמודד איתו. אם תגידו לי עכשיו שזה רק שבועיים, אני קונה".

במשחק עצמו הפסידו הקרדינלס בגלל אינינג רביעי מזוויע של מארק מאלדר, שהרשה גראנד סלאם לאראמיס רמירז, ובאינינג שלאחר מכן גם הומר לפיל נווין. גלנדון ראש זכה בניצחון, ראיין דמפסטר רשם את השמירה.

בכלל, סוף השבוע האחרון היה רווי פציעות ומחלות. בין השחקנים שלא השתתפו בחלק ממשחקי קבוצותיהם, מסיבות שונות: אלכס רודריגז, מריאנו ריברה, גארי שפילד וג'ייסון ג'יאמבי מהניו יורק יאנקיז וקרלוס בלטראן מהניו יורק מטס.

יום של דאבל הדרים

הגשם מיום שישי גרם לכך שארבע קבוצות נפגשו לדאבל הדר - משחקים כפולים.

ניו יורק מטס - סן פרנסיסקו 6:4
ניו יורק מטס - סן פרנסיסקו 2:3

כדרכם של דאבל הדרים, נוטות הקבוצות לחלוק את מספר הנצחונות. במשחק הראשון ניצחו הג'איינטס, מאחורי מאט קיין, את אורלנדו הרננדז, שעדיין לא מצליח להתאקלם במטס. ומי נתן את ההומר שניצח לבסוף לג'איינטס? תרשמו לפניכם את השם החדש: אליעזר אלפונסו, בחבטה הראשונה שלו במייג'ורס. מערכת וואלה! בייסבול מכריזה על אליל חדש למחלקה, שכן לא רבים השחקנים הנושאים בשם אליעזר. ארמנדו בניטז שמר, אבל למי אכפת כל עוד אליעזר שלנו מושך בגזר.


במשחק השני אליעזר כבר לא היה לעזר, אבל היה שם איש מגניב אחר. באינינג ה-11 חבט כריס וודוורד הקרבה, ומי שרץ לבסיס הבית היה האדם שנשמע כמו דמות פרי עטו של ארתור קונאן דויל - לסטינגס מילדג', שנכנס לבסיס הבית והעניק את הניצחון לדואנר סאנצ'ז והמטס. עכשיו תחשבו על זה: ספר ההמשך ל"כלבם של בני בסקרוויל", טרי טרי בחנויות - "האוגר של לסטינגס מילדג'". תפור על שרלוק הולמס.

הופעה טובה של טום גלאווין מהמטס, עם שבעה ושלושה, וג'יימי רייט מהג'איינטס, עם שמונה ושניים, אבל שניהם יצאו ללא הכרעה.


אטלנטה - אריזונה 4:2
אטלנטה - אריזונה 13:9

מה אמרנו? חלוקה שווה בדאבל הדר? תשכחו מזה. הדי-באקס ממשיכים להרשים, בבית ובחוץ. במשחק הראשון (2:4) הגיש אנריקה גונזאלס שישה ושמונה, ועזר לנחשים להכניע את ג'ון סמולץ. צ'אד טרייסי ואורלנדו הדסון חבטו להומרים, חורחה חוליו סיפק את השמירה.

במשחק השני (9:13) גנב דיימון איסלי את ההצגה, עם שלושה הומרים ושבעה ריביז, כשג'ון תומסון, סוג של קורקינט שבתחילת העונה הוביל את טבלת ה-ERA בליגה, נותן הופעה מבזה שניה בתוך חמישה ימים ורושם את ההפסד. הומרים גם לאריק בירנס מהדי באקס ולווילסון בטמיט ומרקוס ג'יילס מאטלנטה. קלאודיו ורגאס זכה בניצחון.


קולורדו - פלורידה 13:0

הגיחה לקולורדו עושה טוב למארלינס. ראיין נולאסקו ניקב, כרטס וריסס לכל עבר, עם שמונה ושבעה, ואלפרדו אמנזגה חבט להומר וארבעה ריביז. הומר גם לדני אוגלה, הפסד לאיש שאחראי להומר ה-715 של בארי בונדס, ביונג היונג קים.


מילווקי - וושינגטון 4:3

במוקדם או במאוחר דרק טרנבאו, שהיה כיבוי אורות אצל הברוורס בתחילת העונה, יאבד את הג'וב שלו. טרנבאו שוב הפסיד למבשלי השיכר את המשחק, כשהרשה הומר בן שתי ריצות לבראיין שניידר. טרנבאו איבד הופעה מזהירה של דאג דיוויס, עם שמונה אינינגים ו-11 אלקטרודות. ניצחון לביל בריי, שמירה לצ'אד קורדרו.


יוסטון - סינסינטי 7:5

כרגע נראה שאנדי פטיט איבד את זה. שום דבר לא מתלבש, הסטאף נראה רע, הוא הרשה שבע ריצות בשישה אינינגים והאסטרוס שוב הפסידו בבית לרדס. ברונסון ארויו רשם שישה ושישה ואת הניצחון, אבל הסיפור אצלו הוא מעבר לכפפה, בצד של המחבט: 3 מ-3 עם ארבעה ריביז. קן גריפי ג'וניור חבט להומר.


פיטסבורג - סן דייגו 4:6

הפייראטס חזרו למסלול הנצחונות מוקדם, כשכבר באינינג הראשון רשמו חמש משש ריצותיהם. שתי חבטות, שלושה ריביז ופסילה של ויני קסטייה על צלחת הבית בסיום לתופס רוני פאולינו. שבעה וארבעה לזאק דיוק בניצחון, שמירה למייק גונזאלס.


דודג'רס - פילדלפיה 2:8

נומאר גארסיהפארה ממשיך לשחזר את הימים היפים. נומאר חבט שלוש פעמים, רשם ריבי אחד וריצה אחת והקפיץ את מאזנו ל-369. באחוזי החבטה. בראד פני הגיש שישה אינינגים כוחניים עם שבעה חשמולים, ולא סיפק הפעם תירוץ לגריידי ליטל להוציאו מוקדם. הפסד לאיודה בריטו.

AL: היאנקיז, למרות הפציעות

בולטימור - יאנקיז 6:5

בתעתיק כמעט מושלם ליום שישי, גם הפעם היאנקיז מנצחים ממש על קו הסיום, הפעם באינינג העשירי. ג'וני דיימון חבט להומר באינינג העשירי וצ'ין מינג וונג שמר, וניו יורק, שאיבדה יתרון 3:5 באינינג השמיני, ניצחה למרות היעדרות של אלכס רודריגז וג'ייסון ג'יאמבי בגלל משהו שאכלו (כמה פעמים צריך להגיד לכם לבדוק את התאריך על הגבינה תשעה אחוז?) צריך להגיד מילה טובה לפסים על כך שהחורים בליינאפ לא מפריעים להם לנצח, אבל מצד שני, אם זה לא היה קורה - לא היו קוראים להם היאנקיז.


קליבלנד - איינג'לס 2:14

אחרי שוויון 2:2 פתחו האינדיאנס את המשחק לרווחה עם שמונה ריצות באינינג השישי, כשטראוויס הפנר החוליגן/רוצח/חולה דופק גראנד סלאם ביום הולדתו ה-29. אחר כך הוא הוסיף דאבל ובסך הכל רשם שישה ריביז. שבעה וארבעה לקליף לי.


וייט סוקס - טקסס 6:8

חאבייר ואסקז לא הבריק, אבל זכה בניצחון הודות לאינינג רביעי בן שבע ריצות של חבריו מההתקפה. ואסקז הגיש 6.1 אינינגים וטיגן שבעה, בובי ג'נקס זכה בשמירה, ויסנטה פאדייה רשם את ההפסד.


אוקלנד - מינסוטה 1:2

דני הארן רשם שישה ושישה ואריק צ'אבז היה אחראי לשתי הריצות של האייז במשחק. הפסד לבראד ראדקה למרות שבעה אינינגים סולידיים.


סיאטל - קנזס סיטי 1:12

ריצ'י סקסון, אחד השחקנים היותר מעצבנים בליגה, חבט לשני הומרים וחמש ריצות, והמארינרס שוב טבחו ברויאלס האומללים. גם אדריאן בלטרה ירה רחוק, וסייע לג'ואל פיניירו לקבל את הניצחון הקל, אחרי שבעה וארבעה.


טמפה ביי - טורונטו 6:2

כשרוי האלאדיי מגיש, אפשר להיות רגועים. האלאדיי הגיש שמונה אינינגים, ונתן לחבריו להתקפה את ההזדמנות להפוך פיגור 2:1 ליתרון באינינג השביעי. פרנק קטלנוטו, אלכס ריוס ו-ורנון וולס הצליחו להפוך ל-2:4, יתרון עליו שמרו הבלו ג'ייז בסיום. "הוא בנוי היטב לסיי יאנג", אמר חוליו לוגו על האלאדיי, שזכה בתואר ב-2003.


דטרויט - בוסטון 2:6

ג'רמי בונדרמן יצא באינינג השמיני כשהוא מנופף בכובעו לקהל, אחרי 7.2 חזקים עם שש הכשות. זה לא היה קל, כי מולו עמד טים וייקפילד, שהגיש היטב שבעה ושישה. אבל באינינג השמיני פתחו הטייגרס את המשחק עם הומר בן שלוש ריצות של מגליו אורדונייז על ג'וליאן טבארז סמרטוט הרצפה. הומרים גם לקרלוס גיין ומרקוס ת'יימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully