וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל מתחבר אצלי"

3.6.2006 / 19:31

שחר פאר עיכלה את הניצחון על דמנטייבה וכעת היא מתכוננת לשמינית הגמר ברולאן גארוס מול מרטינה הינגיס: "זה לא מלחיץ אותי"

בישראל קיימים אמנם 4 מגרשי חימר בלבד, שניים מהם חדשים. כל זה לא מונע מהעיתונאים השונים בפאריז להסיק שהמדינה הקטנה שלנו, היא מעצמת חימר. בעבר הייתה זו אנה סמאשנובה, שכיכבה בטורניר הנערות של הגארנד סלאם ועכשיו זו שחר פאר, שעלתה לשמינית הגמר אחרי ניצחון 4:6, 5:7 על אלנה דמנטייבה הרוסיה (8 בעולם).

"אני מאוד מתרגשת מכך שהמשחק הבא שלי יהיה מול מרטינה הינגיס, אבל זה לא מלחיץ אותי. באתי לכאן כדי להגן על הסיבוב השלישי ועכשיו אני כבר בסיבוב הרביעי. היה לי חודש אדיר ואני רק מקווה שזה יימשך ככה. הכל מתחבר אצלי עכשיו, אני לא יודעת בדיוק למה ואיך, אני רק רוצה שזה יישאר", אמרה פאר בסיום המשחק. כשנשאלה מה המשטח האהוב עליה בטניס היא אמרה: "כנראה שעכשיו זה החימר, לא?".

על שני הקאמבקים המרשימים שלה מול דמנטייבה אמרה פאר: "כשאני על המגרש, אני נלחמת על כל כדור, אני לעולם לא נכנעת. בשתי המערכות ידעתי שאני בפגור של שבירה אחת ועשיתי את זה. המערכה השניה הייתה הרבה יותר קשה ואין מה להגיד, אלנה דמנטייבה היא שחקנית גדולה. היום פשוט הייתי יותר עקבית ממנה".

פאר התייחסה גם לתרומה של אנה סמאשנובה למשחק שלה וסיפרה: "אני חברה בנבחרת הפדרציה כבר מגיל 14 ותמיד עקבתי אחרי העבודה של אנה סמאשנובה. היא מאוד עזרה לי כשהייתי צעירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully