וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר לגנאים: "לא אאמן את סכנין, יש לי הצעה מקפריסין"

ניר איסקוב, מערכת וואלה!, בשיתוף יצחק סולומון

3.6.2006 / 19:04

מאמן נצרת עילית לשעבר, שכבר סיכם את רוב תנאיו בסכנין, בישר ליו"ר כי הוא מחזיק בהצעה מהאי השכן. בקבוצתו הקודמת מפקפקים

מאמן הפועל נצרת עילית בעונה החולפת, מוטי איוניר, הודיע היום (שבת) ליו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, כי החליט לדחות את הצעתו להדריך את הקבוצה בעונה החולפת, מאחר שלדבריו, הוא מחזיק בידו הצעה מהליגה הראשונה בקפריסין.

למעשה, בפגישה שנערכה שלשום (חמישי) בין איוניר לגנאים, סוכמו רוב התנאים לגבי ההתקשרות בין הצדדים, ובסכנין היו משוכנעים שהמאמן ייתן תשובה חיובית פורמאלית בלבד.

גנאים אמר לוואלה! ספורט: "ביום חמישי הוא אמר לנו שיש לו הצעה מחו"ל, וסיכמנו שהוא ייתן לנו תשובה סופית בשבת. בסופו של דבר, ההצעה שלו התממשה, והוא העדיף אותה על פני סכנין". גנאים טען כי טרם חשב על מועמד אחר לתפקיד.

בהתייחסו לאחמד קאסום ומהראן אבו ריא, שעזבו להפועל פ"ת, אמר יו"ר בני סכנין: "קאסום הוא שחקן שלנו, נקודה. אם קבוצה אחרת רוצה אותו, היא צריכה לעבור דרכינו, ועד עכשיו זה לא קרה. בקשר למהראן, הפועל פ"ת תצטרך לשלם לנו פיצוי עליו דרך הוועדה למעמד השחקן. אם הוא ירצה לחזור הביתה, הוא יודע את הכתובת".

גורמים בהפועל נצרת עילית מפקפקים מאוד בהצעה כביכול שקיבל איוניר מקפריסין, וטוענים כי הסיבה האמיתית לסירובו, היא חששו מכניסה ל"הר הגעש" בסכנין.

לטענת אותם גורמים, אחרי השקט התעשייתי והמקצועי לו זכה איוניר בנצרת עילית מהספונסר הראשי, אבשלום נוריאל, וכמות הקהל המועטה שמלווה את הקבוצה, הוא אמור היה להגיע ל"סיר לחץ" לו בסכנין.

לאיוניר היה הסכם לעונה נוספת בנצרת עילית, אך בפגישה שקיים השבוע עם נוריאל, הוחלט על פרידה. "סוף סוף נפל לאבוש (כינויו של נוריאל י.ס.) האסימון, והוא עשה החלטה נכונה. מוטי נכשל, והוא היה צריך להבין את זה בעצמו וללכת הביתה", אמרו בקבוצתו הקודמת של המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully