וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסאפה פאוול הסתפק ב-9:98 שנ'

2.6.2006 / 23:31

שיאן העולם הג'מייקני ב-100 מטר עדיין מחכה לקרב מול ג'סטין גאטלין. בינתיים הוא ניצח בתחרות הראשונה בסבב הגולדן ליג

שיאן העולם בריצת ה-100 מטר, אסאפה פאוול הג'מייקני, רשם הערב (שישי) ניצחון בתחרות הראשונה בסבב הגולדן ליג השנה, שהתקיימה בנורבגיה.

פאוול עדיין מחכה לקרב מול גאטלין, שעדיין לא ידוע מתי יתקיים, כנראה בזכות הסוכנים של שני הרצים, שמחפשים את המיקום הטוב ביותר לעשות את זה. בינתיים, הג'מייקני הוכיח שהוא בכושר מצויין כבר במקצה המוקדם באוסלו, בו קבע 9:96 שנ'. הרוח הגבית המצויינת במוקדמות השתנתה לנגדית בגמר, שם הסתפק פאוול בתוצאה של 9:98 שנ' בלבד. בריצה המקבילה לנשים ניצחה דבי פרגוסון מהבאהמאס בזמן של 11:22 שנ'.

עם כל הכבוד לפאוול, הרץ הבולט על המסלול הערב היה ג'רמי וורינר האמריקאי. במקרה של הצעיר הלבן הזה, שנחשב ליורשן של מייקל ג'ונסון בריצה הבינונית, נראה שאין מי שיאיים על כוונתו לזכות השנה בכל התחרויות בסבב ובמטילי הזהב. וורינר ניצח הערב בזמן של 44:31 שנ'.

רץ גדול נוסף שכיבד את הנורבגים בנוכחותו היה קנניסה בקלה האתיופי, שאיכזב וסיים במקום השני בלבד בריצת ה-5,000 לגברים. מי שהפתיע וחצה ראשון את קו הסיום היה איזק סונגוק הקנייתי, שקבע תוצאה מצויינת של 12:55:79 דק'.

אירווינג סלדאנו מפנמה, הדבר הגדול הבא בתחום הקפיצות, היה גדול על כולם בבור הרוחק עם תוצאה מצויינת של 8.53 מ'. אלופת העולם והאלופה האולימפית בקרב 7, קרולינה קלופט השבדית, ניצחה בתחרות לנשים עם 6.67 מ'.

הקהל המקומי התרשם בעיקר מהאלוף האולימפי בהטלת כידון, אנדראס תורקילדסן המקומי, שקבע שיא לאומי חדש, 91.59 מ', בהחלט תוצאה שלא רואים בכל יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully