וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לניצחון הגדול באמת

2.6.2006 / 22:55

שחר פאר מעולם לא ניצחה טניסאית מהעשירייה הראשונה בעולם. יש לה הזדמנות מצוינת לעשות את זה בסיבוב השלישי מול דמנטייבה

איזו שנה סידרה לנו שחר פאר. זה התחיל בהופעות מרשימות בטורנירים שפתחו את השנה באוקיאניה, המשיך בזכייה בטורניר פטאייה בתאילנד ושני תארים נוספים בפראג ואיסטנבול. הילדה ממכבים, שהפתיעה עד לפני שבוע כמה יריבות מהטופ 30 בעולם, התחילה לעשות את זה לשתי טניסאיות מהטופ 15 (גרונוולד ומיסקינה) וידה עוד נטויה. עכשיו הגיע הזמן ללכת עוד צעד קדימה.

שחר פאר רוצה לעשות היסטוריה ולראשונה בקריירה שלה לנצח טניסאית מהעשיריה הראשונה בעולם, או לפחות להשוות את שיאה של אנה סמאשנובה ברולאן גארוס (העפלה לשמינית גמר) ולהיכנס לתוך 20 הראשונות בעולם בשבועיים הקרובים. אה, וגם המזומנים ברולאן גארוס נראים לא רע בכלל. עד עכשיו, עוד לפני המשחק נגד דמנטייבה, הרוויחה פאר סכום של כ-40 אלף יורו בטורניר.

פאר תפגוש בסיבוב השלישי יריבה חזקה מאוד בדמותה של אלנה דמנטייבה הרוסיה, אבל המשוכה הזאת אפשרית בהחלט, במיוחד לאור העבודה שאותה דמנטייבה נלחמה בשיניים בסיבוב השני מול יריבה הנחותה ממנה בהרבה. משהו עובר השנה על דמנטייבה. היא אמנם זכתה בטורניר טוקיו בתחילת העונה (ניצחון על הינגיס בגמר), אלא שזה קרה אחרי הפסד בסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה הפתוחה. בנוסף, היא לא ממש שכנעה בטורנירי ההכנה לרולאן גארוס. בתור פינאליסטית לשעבר ברולאן גארוס וטניסאית שהגיעה פעמיים לחצי הגמר בפלאשינג מדו, ציפינו ממנה ליותר.

ולמרות הכל, אי אפשר שלא להתייחס גם למעלות של הרוסייה הנפלאה הזאת, המדורגת 8 בעולם. מדובר באחת השחקניות הטכניות והמגוונות ביותר בסבב הנשים. בדרך פלאים, דמנטייבה מצליחה לכפר על אחת מחבטות ההגשה החלשות ביותר בסבב בעזרת משחק טניס מרשים וחכם ביותר.

פאר ודמנטייבה לא נפגשו מעולם, אבל לפי סגנון המשחק של השתיים אפשר להעריך שזה הולך להיות מרתק ביותר. המשחק שלהן יהיה השלישי (השידורים מתחילים ב-12:00 שעון ישראל) במגרש מספר 1, שהוא השלישי בגודלו בפאריז. לפי ההערכות, המשחק צפוי להתחיל ב-17:00 שעון ישראל. שידור ישיר? קשה לדעת. ביורוספורט וב-ESPN מעבירים בדרך כלל את המשחקים משני האיצטדיונים המרכזיים. מה שכן, עוברים בדרך כלל לנקודות משחק בשאר המגרשים הגדולים, כך שיש סיכוי לקבל לפחות את הרגעים המכריעים, שכל כך נרצה לשמוח בהם.

אנחנו לא רוצים להיות חזירים, אבל אי אפשר שלא להתייחס למקרה שבו פאר אכן תעלה לשמינית הגמר. מי שתחכה לה שם תהיה ככל הנראה מרטינה הינגיס. לנו נותר רק לאחל לשחר פאר כתבה נוספת, הפעם עליה ועל השוויצרית החיננית.

גברים: הצרפתים באים

הקהל המקומי בפאריז איבד אמנם את אחד הטניסאים האהובים עליו, סבסטיאן גרוז'אן, אבל יכול להתפאר בחבורה מרשימה של מומחי חימר, שהגיעה לסיבוב השלישי ותנסה להמשיך ולהפתיע. מי שזכה לקרב הקשה ביותר הוא פול הנרי מתיאו, שיפגוש את לא אחר מאשר רפאל נדאל. גאל מונפיס יעלה מיד אחריו לקרב מסקרן מול ג'יימס בלייק באיצטדיון המרכזי ואילו ג'וליאן בנטו המפתיע יפגוש את ראדק סטפאנק הצ'כי.

משחק מעניין נוסף שיתקיים באיצטדיון "לנגלן" יפגיש בין איבן ליוביצ'יץ' (4 בטורניר) לחואן מונקו הארגנטינאי. לייטון יואיט ינסה לעלות לשמינית הגמר על חשבונו של דומיניק הרבאטי הסלובקי וטומי האס יתמודד מול נובאק דיוקוביץ' הסרבי.

נשים: הבלגיות באות

עיניהם של הבלגים יהיו נשואות לאלופה ולאחת הטוענות לכתר. ז'סטין הנין-ארדן תתמודד בסיבוב השלישי מול טטיאנה גארבין האיטלקיה וקים קלייסטרס תפגוש את אנאבל מדינה גאריגוס הספרדיה.

נטלי דשי המקומית (21 בטורניר) תנסה להעפיל לשמינית הגמר על חשבונה של דניאלה הנטוחובה הסלובקית והאלופה מלפני שנתיים, אנסטסיה מיסקינה הרוסיה, תתמודד מול אנה איבנוביץ' הסרבית. מפגש נוסף בין שתי מדורגות יפגיש את אנה לנה גרונוולד הגרמניה עם מריה קירילנקו האוקראינית.

ישראלים: זוגות זוגות

מלבד שחר פאר, נראה עוד כמה משחקים של ישראלים ביום התחרויות השביעי של הרולאן גארוס. הראל לוי וסטפן הוס האוסטרלי יפתחו את היום במגרש מספר 2, במשחק מול אחד הזוגות הטובים בעולם, יונאס ביורקמן השבדי ומקס מירני מבלארוס (2 בטורניר). כל זה יקרה בסיבוב השני של טורניר הגברים.

הצמד הישראלי הבכיר בטורניר הזוגות, אנדי רם ויוני ארליך, ישחקן בסיבוב השני מול הצמד השוויצרי איב אלגרו וסטניסלס וורינקה. זה יקרה בסיבובות 14:00 במגרש מספר 17. אנדי רם משתתף גם בטורניר הזוגות המעורבים וישתף פעולה עם ורה זבונרבה הרוסיה. השניים יתמודדו בסיבוב הראשון מול אליז קורנה וג'רמי שארדי מצרפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully