וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א תחקור את ארסנל

1.6.2006 / 23:36

רשת BBC מפרסמת שהמשטרה הבלגית מצאה כי התותחנים העבירו מיליון ליש"ט לבוורן, וקיבלו 50 אחוזי שליטה על המועדון הבלגי

ייתכן כי בפנינו שערוריה נוספת בעולם הכדורגל. רשת BBC גילתה הערב (חמישי) שמשטרת בלגיה מצאה שארסנל העבירה למועדון הבלגי בוורן כמיליון ליש"ט, במה שמהווה הפרה של חוקי פיפ"א בכל הקשור לניגוד אינטרסים.

המועדון הלונדוני מכחיש שהייתה לו איזושהי שליטה על בוורן, אבל העובדות בשטח עשויות להצביע אחרת. ב-2001 גילתה משטרת בלגיה תשלום מוזר לבוורן, שהייתה בבעיות כלכליות רציניות, ומכאן נפתחה חקירה בחשד להלבנת הון או מעורבות עם המאפיה, מכיוון שחברה ללא שם השקיעה כך פתאום במועדון. בבוורן סירבו לאמר מהיכן הגיע הכסף.

בו בזמן בוורן ויתרה על רוב השחקנים הבלגים שלהם, והחליפו אותם בשחקנים אלמונים מאדמיה לכדורגל בחוף השנהב. ידוע שהקבוצות נהגו לשחק משחקי ידידות, ואפילו שחקני ארסנל שיחקו שם בהשאלה, אולם התותחנים תמיד הכחישו כי השקיעו כסף במועדון. בין לבין הגיע עמנואל אבואה מבוורן להייבורי.

כעת שינו בארסנל את גירסתם, וטוענים שמדובר היה בהלוואה בלתי ישירה, אבל ללא כל שליטה או השפעה על הנעשה במועדון הבלגי. החקירה של המשטרה הבלגית גילתה שמאמן בוורן ז'אן מארק גיו הוא חבר קרוב של מאמן ארסנל ארסן ונגר.

איש הנהלת בוורן סיפר ל-BBC כי בתמורה לתשלום המדובר קיבלה ארזנל 50 אחוזי שליטה במועדון. כעת נותר לראות מה יוחלט אחרי החקירה של פיפ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully