וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאנקיז מתקרבים לסוויפ בדטרויט

1.6.2006 / 15:05

הצגה מרשימה של מוסינה העניקה להם ניצחון שלישי - 1:6. דואל ענק בין ווב לפדרו הסתיים ב-0:1 למטס אחרי 13 אינינגים

דטרויט - יאנקיז 6:1

מייק מוסינה בכושר. הסטופר של ניו יורק השנה עומד בכל המשימות, ורשם ניצחון שביעי, עם תשעה אינינגים מרשימים וחמישה חישמולים. נייט רוברטסון ספג את ההפסד, למרות שגמא גם הוא כמעט משחק מלא, עם 8.2 וכל ריצות החובה של דטרויט. ג'ייסון ג'יאמבי מתחיל לצאת מהסלאמפ, עם שני דאבלים.


טקסס - סיאטל 14:5

סלאג פסט שכלל ארבעה ריביז של ראול איבנייז מסיאטל ועוד גראנד סלאם של גארי מת'יוס ג'וניור מטקסס. פליקס הרננדז, צעירונצ'יק שיש לו נטיה לתת בומבות מעבר לגדר, רשם ניצחון למרות הופעה לא מרשימה. ג'ון קורונקה עם 2.2 בלבד - וגם ההפסד.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 0:5

ג'ייק ווסטברוק הגיש פנינה, ועם ההפסדים האחרונים של דטרויט והניצחון בסדרה על הגרביים, אולי יש תקווה לאריק וודג' ושחקניו. ווסטברוק הרשה שש חבטות בלבד בשבעה אינינגים, ובן ברוסארד חבט להומר על פרדי גארסיה המפסיד.


אוקלנד - קנזס סיטי 0:7

אחרי הבושות מהמשחקים הקודמים, ג'ו בלנטון עלה ברעל, הגיש תשעה וחשמל חמישה, בדרך לניצחון. הומר מספר 459 לפרנק תומאס בקריירה, כשגם בובי קרוסבי וג'ייסון קנדל שותפים לחגיגה. הפסד לסקוט אלרטון.


בולטימור - טמפה ביי 5:6 (אחרי 11 אינינגים)

מלווין מורה חבט לסינגל עם שני אאוטים באינינג ה-11, והעניק לסנדי ארליאל את הניצחון. האוריולס התגברו על פיגור 5:1, שנגרם מהומרים של קרל קרופורד, טובי הול ודיימון הולינס. הפסד לטיילר ווקר.


טורונטו - בוסטון 8:6

הרד סוקס כבר הובילו 2:7, שרדו ארבע ריצות של הבלו ג'ייז באינינג החמישי והצליחו להיחלץ מרוג'רס סנטר בלי סוויפ. הומר ושני ריביז למני רמירז, כשגם מרק לורטה, דייויד אורטיז וטרוט ניקסון חובטים הרחק ליציעים. טד לילי ספג את ההפסד, דייויד פאולי היה קרוב לניצחון, אבל בעקבות הפישול באינינג החמישי, הוחלף על ידי ג'רמיין ואן ביורן, שניצח בסוף. שמירה מספר 19 ב-19 נסיונות לג'ונת'ן פפלבון.


איינג'לס - מינסוטה 7:1

הללויה, פרנסיסקו ליריאנו. הפרוספקט נראה כמו שצריך, הגיש שישה וקטל ארבעה, והטווינס יצאו עם ניצחון על ארווין סנטנה והאיינג'לס. שני דאבלים לג'ו מאוור, יחד עם שני ריביז.

NL: ווב מול פדרו - קלאסיקה בהתהוות

ניו יורק מטס - אריזונה 0:1

זה היה קרב חפירות בין שניים מהמגישים הטובים ב-NL היום. ברנדון ווב לא הרשה ריצה במשחקו השלישי ברציפות, כשהגיש שבעה והכיש חמישה. אבל מולו עלה פדרו מרטינז חד, שטחן שמונה בשמונה אינינגים. רק סינגל של אנדי שאבז באינינג ה-13 הציל את המטס במשחק. "אלופות עוברות משחקים כאלה", נשמע חוזה ולנטין אופטימי בסיום.


פלורידה - סן פרנסיסקו 6:1

גם ג'ייסון שמידט בפורמה. שמידטי הגיש אמנם 5.2 אינינגים בלבד ולא זכה בהופעת איכות, אבל הכיש עשרה פלורידיאנים. הוא הסתייע בהומרים של ג'ייסון אליסון וסטיב פינלי. הפסד לג'וש ג'ונסון.


פיטסבורג - מילווקי 1:6

חוזה קסטיו חי בסרטים שחבל על הזמנים. קסטיו חבט להומר משחק חמישי ברציפות, כשגם ג'ייסון ביי, מפלצת בהתהוות, מרשרש אחד. שישה אינינגים סולידיים לאיאן סנל, הפסד לכריס קפואנו.


קאבס - סינסינטי 3:2

קרלוס זמבראנו צלח שישה אינינגים בלבד, וכשזה קורה, משמעות הדבר היא בדרך כלל הפסד. זמבראנו נכנע להומר ושתי ריצות של קן גריפי ג'וניור, ולהופעה טובה מהצד השני של אריק מילטון, עם 7.2 אינינגים. שמירה לטוד קופי.


אטלנטה - דודג'רס 3:9

הברייבס החזירו לדודג'רס עם תשיעייה על ההפגזות בשני המשחקים הקודמים. שני הג'ונסים, אנדרו וצ'יפר, חברו לשני הומרים וחמישה ריביז. שבעה ושבעה לטים הדסון בניצחון, למרות שהרשה הומר למחבט הכי לוהט בליגה, נומאר גרסיהפארה. הפסד לברט טומקו.


סן דייגו - קולורדו 2:3

ג'ף פרנסיס די השבית את הפאדרס חמישה אינינגים, אבל נכנע לשלוש ריצות, המנצחת שבהן מדאבל של מארק בלהורן, בשישי. טרבור הופמן שמר על הניצחון של קליי הנסלי, שלמרות הומר שהרשה לטוד הלטון הלך שישה אינינגים.


סט. לואיס - יוסטון 3:4 (אחרי 11)

סו טאגוצ'י חבט לסינגל באינינג ה-11, והעניק את הניצחון לקרדינלס, כשהוא פוגם בחגיגות החזרה של רוג'ר קלמנס ליוסטון. בינתיים מי שהגיש לאסטרוס הוא טיילר בוכהולץ, שהלך חמישה אינינגים מול ג'ף סופאן ללא הכרעה.


פילדלפיה - וושינגטון 3:2

ליבאן הרננדז מתחיל להתעורר. אחרי פתיחה חלשה לעונה, ליבאן קצר ניצחון שלישי רצוף, כשבכל אחת מפתיחותיו הוא גם רושם שבעה אינינגים. ליבאן נעזר בהומר ובשלושה ריביז של אלפונסו סוריאנו, ובשמירה של מלך הסייבים משנה שעברה, צ'אד קורדרו. הומרים לארון רוואנד ולדייויד דלוצ'י בפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully