וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באתי מאוד מרוכזת"

1.6.2006 / 21:34

פאר גברה 2:6, 3:6 על פירונקובה והמשיכה לסיבוב ה-3 ברולאן גארוס: "אחרי משבר בסט השני, ידעתי לחזור". ארליך ורם בסיבוב השני

שחר פאר המשיכה היום (חמישי) את המומנטום החיובי שצברה על מגרשי החימר בשבועות האחרונים. הישראלית, המדורגת 31 בטורניר הרולאן גארוס, על סך פרסים של 6.7 מיליון יורו (קרוב ל-40מיליון שקל), גברה בסיבוב השני על הבולגריה צווטאנה פירונקובה בשתי מערכות חלקות 2:6, 3:6.

פאר שברה את יריבתה 6 פעמים בסך הכל, שלחה 27 ווינרים לעומת 17 בלבד, ושלטה לכל אורך ההתמודדות, שארכה שעה ו-24 דקות. יריבתה של פאר בסיבוב הבא תהיה או אלנה דמנטייבה הרוסיה (6), או ויקטוריה קוטוזובה האוקראינית. במצב של 1:5 במערכה הראשונה לאוקראינית הופסק המשחק בגלל גשמים.

לפאר היה עוד משחק, בסיבוב הראשון בזוגות יחד עם מריון ברטולי הצרפתיה. במצב של 3:3 במערכה הראשונה פרש הזוג היריב, אמילי לואה וניקול פראט, הזוג המדורג 12 בטורניר.

לאחר המשחק של פאר התקיימה מסיבת עיתונאים במהלכה שאלו הכתבים הזרים על שגרת האימונים שלה. "עמוס מנסדורף מתאמן איתי מדי פעם כשאני בארץ וזה עוזר מאוד", אמרה. "הוא מכה מצוין ונותן לי טיפים מצוינים. הוא חבר טוב של המאמן שלי ומגיע לעזור".

"אני ממשיכה להתאמן בארץ כי אוהבת את ישראל ורוצה להישאר בבית. חשוב לי להיות עם המשפחה שלי והחברים. יש מאמנים טובים בישראל, כמו עודד יעקב ויובל חיגר, שהביאו אותי לטופ 30".

על המשחק עצמו אמרה פאר: "שיחקתי היום טוב מול שחקנית שהפסדתי לה כבר פעמיים. באתי מאוד מרוכזת, התחלתי את המשחק טוב ומשכתי אותו לאורך כל הדרך. היה משבר בסט השני בו היא חזרה, אבל ידעתי לחזור לאט לאט ולהציג טניס טוב".

על הגשם שירד במהלך כל המשחק אמרה פאר: "היה הרבה גשם ואסור למהר בקטעים האלה, צריך להמשיך לשחק טוב. כמובן שהתנאים לא נוחים אבל אנו שחקני טניס וצריכים להתמודד עם זה, והתמודדתי עם זה טוב".

גם אנדי רם ויוני ארליך נכנסו למעגל המשחקים. הזוג הישראלי, המדורג 5 בטורניר, התעמת עם האיטלקים דניאלה בריקאלי ופיליפו וולאנדרי, וניצח די בנקל - 3:6, 4:6. היריבים הבאים יהיו איב אלגרו וסטניסלס ווברינקה, צמד משוויץ.

בגדאטיס בחוץ

הספרדי רפאל נדאל, המדורג 2, ששבר את שיאו של גיירמו וילאס והעמיד אותו על 54 נצחונות רצופים על חימר, אמור היה להתמודד עם האמריקאי קווין קים, אבל משחקו נדחה בגלל הגשם. במגרש המרכזי ניצח לייטון יואיט האוסטרלי בשלוש מערכות את הצרפתי מת'יו מונקור - 5:7, 3:6, 3:6.

סבסטיאן גרוסז'אן (21), שנתן כמה טורנירים יפים ברולאן גארוס, המשיך את המשחק שהופסק עם הארגנטינאי מרטין וסאלו ארגיו. התוצאה לפני ההפסקה הייתה 1:6, 6:4, 4:6 לזכות גרוסז'אן, אבל בחלק השני של ההתמודדות הוא לא היה במשחק. ארגיו ניצח 5:7 במערכה הרביעית ו-2:6 בחמישית, ואיכזב את הקהל המקומי.

טים הנמן הבריטי הפסיד בארבע מערכות 6:3, 6:2, 4:6, 4:6 לדימיטרי טורסונוב הרוסי. דומיניק הרבאטי הצליח להמשיך הלאה אחרי 5 מערכות מתישות מול איבו קרלוביץ' הקרואטי - 6:4, 4:6 7:5, 5:7, 2:6.

גאל מונפיס (25), גם הוא צרפתי, הצליח לעקוף את הבלגי דיק נורמן. הקהל היה באקסטזה כאשר המשחק נגרר לחמש מערכות. מונפיס הציג הרבה אתלטיות מהירות והתלהבות, בעוד מורגן היה מרוכז יותר והרבה לעלות לרשת. זה נגמר 6:4, 3:5, 7:6 (4), 0:6, 5:7.

הקפריסאי המדורג 19, מרקוס בגדאטיס, התמודד מול צרפתי שלישי, ז'וליאן בנטו. בגדאטיס חזר לא מעט פעמים למשחק, אבל הפסיד בחמש מערכות, לראשונה בקריירה - 3:6, 6:4, 7:5, 6:7, 6:4.

טומי האס (21) פגש חבר גרמני אחר, אלכסנדר וואסק, שלא עשה לו חיים קלים. אבל הטניסאי הבכיר מבין השניים המשיך הלאה אחרי ניצחון 4:6, 5:7, 7:6 (6), 4:6.

איבאן ליוביצ'יץ', הקרואטי המדורג 4, ישחק מול הספרדי אוסקר הרננדז. ספרדי אחר, דויד פרר (15) יפגוש את הצרפתי ג'רמי שארדי ועוד ספרדי, טומי רוברדו (7), המשיך את המשחק מול הסרבי איליה בוזוליאץ', וניצח 5:7, 2:6, 6:3, 1:6.

אנד דה ליידיז?

גם משחקה של קים קלייסטרס, המדורגת 2, מול הספרדיה הותיקה קונצ'יטה מרטינז גרנאדוס נדחה בגלל גשם. הבלגית השנייה, ז'סטין הנין ארדן (5), גברה על הבלארוסית אנסטסיה יאקימובה 2:6, 5:7. הנין הייתה בצרה צרורה במערכה השנייה, בפיגור 5:4 ו-40:0, אבל הבלארוסית בת ה-19 לא עמדה בלחץ, איבדה את המשחקון, את הראש ואת המשחק כולו.

הסלובקית דניאלה הנטוחובה (15) עברה את השווייצרית אמנואל גאלירדי - 6:3, 2:6, 3:6. הרוסיה המדורגת 6, יילנה דמנטייבה, תתמודד עם האוקראינית ויקטוריה קוטוצובה. אנסטסיה מיסקינה הרוסיה (10), שהפסידה לפאר בגמר באיסטנבול, גברה 2:6, 4:6 על מלינדה שינק ההונגריה.

מריה קירילנקו (20) לא התקשתה מול מתילד יוהאנסן הצרפתיה, והזיזה אותה מדרך עם 0:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully