וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרוצה מהמגרשים כאן"

31.5.2006 / 23:41

רוז'ה פדרר אהב את השילוב של הגשם והחימר בסיבוב השני ברולאן גארוס. מאורסמו מחכה ליריבה ברמה גבוהה יותר ומויה מכוון רחוק

אמלי מאורסמו, הטניסאית המדורגת 1 בעולם, לא ציפתה לקרב כל כך קשה כבר בסיבוב השני. ורה דושבינה הרוסיה סיפקה את הסחורה לכל מי שישב ביציע ולא היה צרפתי, אלא שבסופו של דבר, הנסיון והיכולת של הצרפתיה היו אלה שהכריעו והובילו אותה לניצחון 2:6, 6:7. מעבר לנסיון והיכולת, היתרון הגדול של מאורסמו על יריבותיה הוא הקהל, שצמא לזכייה צרפתית ברולאן גארוס מאז זו של מארי פירס ב-2000. הקהל הזה עושה בינתיים שירות מצויין למאורסמו, למרות תנאי מזג האוויר הקשים שהיו היום ביציעים.

בסיום המשחק, סיפרה מאורסמו: "עבדתי קשה מאוד במערכה השניה, אבל ברגעים החשובים באמת ידעתי לשמור על הריכוז כדי לא לבצע טעויות. שלטתי בנקודות המכריעות וזה מה שעשה את ההבדל במערכה השניה. למרות התוצאה, אני חייבת לציין שהרמה של המשחק הזה לא התעלתה לזו שציפיתי".

הטניסאי המדורג 1 בעולם, רוז'ה פדרר, עבר את הסיבוב השני די בקלות מול אלחנדרו פאלה הקולומביאני, כל זה אחרי שעבד קצת יותר קשה בסיבוב הראשון. "אני חושב ששיחקתי בסדר היום", סיכם פדרר והוסיף: "המערכה הראשונה זרמה חלק ובהתחשב בגשם, אפשר לסכם את זה כיום מוצלח". בסיבוב הבא פדרר יפגוש יריב קשה ביותר בדמותו של האלוף האולמפי מצ'ילה, ניקולס מאסו. לגבי הסיכויים שלו בהמשך הדרך ובכלל לגבי החימר, לא המשטח האהוב עליו, אמר השוויצרי: "החימר הוא מאוד שונה ממקום למקום והרבה תלוי בתנאי מזג האוויר. נכון לעכשיו, אני יכול להגיד שאני די מרוצה ממשטחי החימר ברולאן גארוס ומרגיש נוח".

האחראים לקרב הגדול של היום בסיבוב השני היו ניקולס קיפר הגרמני ומארק ז'יקל הצרפתי האלמוני. השניים פתחו את היום במגרש מספר 2 בשעה 11:00 שעון צרפת. מה שנראה כמו ניצחון מהיר של קיפר, הפך לקרב עיקש, שהופסק פעמיים בגלל הגשם והסתיים אחרי כמעט 5 שעות של משחק נטו וניצחון של הגרמני בחמש מערכות (9:11 בחמישית). קיפר המאושר אמר בסיום המשחק: "פתחתי את המשחק מצויין, אבל ההפסקות הפריעו לי והוא רק השתפר מהפסקה להפסקה". על יריבו הקרוב, תומאס ברדיץ', אמר קיפר: "הוא ניצח אותי במפגש האחרון בינינו בדיסלדורף, שהיה מצויין. יש לי יום מנוחה, בסך הכל אני מרגיש מצויין ואני מוכן ללכת רחוק בטורניר".

קרלוס מויה הספרדי שיכנע בתחילת היום עם ניצחון חלק במערכות על מיכאיל יוז'ני הרוסי. הספרדי, שהזכיר יותר את הימים היפים שלו מהעבר, הציג משחק פור-הנד משובח והסביר בסיום: "אני כבר לא בין 10 המדורגים הראשונים בעולם. במשחקים האחרונים שלי, כנראה שלא נראיתי כל כך טוב. הפעם באמת הזכרתי ימים טובים יותר מכל הבחינות. אני חושב שמה ששונה השנה ברולאן גארוס מבחינתי זה ההגרלה. בעבר תמיד קיבלתי טניסאים גדולים בסיבובים הראשונים, גם כשהייתי מדורג גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully