וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ קמרוני סיכם בהפועל פ"ת

ניר איסקוב

31.5.2006 / 23:59

ברנארד צ'וטאנג בן ה-29, שרשם למעלה מ-30 הופעות בינלאומיות, מצטרף לקבוצה של אייל לחמן. המאמן משוכנע: "תמוז לא יעזוב"

הפועל פ"ת הגיעה היום (רביעי) לסיכום עקרוני עם החלוץ הקמרוני, ברנארד צ'וטאנג (29), ששיחק בשנה וחצי האחרונות במלזיה.

צ'וטאנג, המיוצג בידי סוכן השחקנים מאיר ריפמן, רשם למעלה מ-30 הופעות בנבחרת קמרון ועדיין משתייך לסגל שלה. הוא שיחק בין העונות 1999-2003 ברודה, ממנה עבר למטאלורג דונייצק האוקראינית ומשם לליגה במלזיה. חוזהו של החלוץ מסתיים באצע יוני, והוא אמור להגיע בשבועות הקרובים לבדיקות רפואיות, כמו גם בלם הרכש מחוף השנהב, לזו דובה, שלאחריהן יחתום על חוזה.

מאמן הפועל פ"ת, אייל לחמן, אמר לוואלה! ספורט: "בהתאם למגמה שהשחקנים הזרים יבואו מהליגות הטובות בעולם, צ'וטנג עשה את עיקר הקריירה בליגה ההולנדית, ודונייצק שילמה עליו סכום כסף אדיר. אני כבר רציתי להביא אותו לפני שנתיים לסכנין. הפועל פ"ת ניהלה אתו מו"מ קשה בשבועות האחרונים, ואני מקווה שהוא ישחק אצלנו".

לחמן מאמין בתמוז ובקאסום (משה בוקר, הארץ)

"אין לי בכלל ספק שטוטו ישחק אצלי. אני בטוח בזה, דיברתי אתו והוא אמר לי שהוא רוצה לשחק רק בהפועל פתח תקוה", כך אמר אתמול לחמן, שמשוכנע שהחלוץ ימשיך במועדון.

לחמן לוקח בחשבון את תמוז בבניית הקבוצה, בעיקר בשל שתי סיבות עיקריות - האחת, רצונו של השחקן הצעיר להישאר בקבוצת נעוריו. הסיבה השנייה היא סירובה של בית"ר ירושלים לתת לתמוז חוזה הגבוה יותר מ-120 אלף דולר לעונה בזמן שהפועל פתח תקוה מציעה לשחקן 140 אלף דולר לעונה, חוזה לחמש עונות ו-50% מדמי מכירתו לאירופה.

למרות הסירוב הנחרץ של מאזן גנאים לשחרר את אחמד קאסום, עדיין מאמין לחמן כי השחקן יצטרף לקבוצתו בעונה הבאה.

עדכון ראשון: 31.5.06, 23:59
עדכון אחרון: 1.6.06, 08:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully