וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדמילסון יחמיץ את המונדיאל

עמיאל רז

31.5.2006 / 21:11

קשר ברזיל לא הצליח לשחק במשחק האימון בלוצרן, ונופה בעקבות פציעה בברכו הימנית. במקומו זומן קשר סאו פאולו, מיניירו

מכה לנבחרת ברזיל. אדמילסון, קשרה של אלופת אירופה ברצלונה, נופה מסגל אלופת העולם למונדיאל, בשל פציעה ממנה הוא סובל בברכו הימנית. אדמילסון ניסה לשחק אמש (שלישי) במשחק האימון מול לוצרן, אך חש כאבים לדבריו כבר בנגיעה הראשונה בכדור, ולכן הוחלט שלא לסכן אותו ואת הנבחרת, שהייתה עלולה למצוא את עצמה רק עם מחליף אחד לעמדת הקשר האחורי (ג'ילברטו סילבה מארסנל).

במקומו של אדמילסון זומן קשרה האחורי של סאו פאולו, מיניירו, שישחק הלילה (בין רביעי לחמישי) בקרב הצמרת המסקרן מול פלומיננזה מוליכת הטבלה. מיניירו בן ה-31 ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת כבר במוקדמות מונדיאל 2002, אבל לא זכה אז לקבל את הזימון לסגל הסופי למונדיאל שנערך ביפן ודרום קוריאה.

מיניירו, שכבש את שער הניצחון של סאו פאולו על ליברפול בגמר הגביע הבין יבשתי, קיווה להיות בין 23 שחקני הסגל הברזילאי למונדיאל הקרוב, והתאכזב קשות כשפאריירה בחר להשאיר אותו בבית. מחר ימריא השחקן מסאו פאולו ויצטרף לסגל הנבחרת ששוהה כרגע בשוויץ. עד כה שיחק מיניירו העונה 33 משחקים במדי סאו פאולו, בהם הציג יכולת נהדרת ואף כבש חמישה שערים, מנה יפה בהתחשב בתפקידו ההגנתי. מיניירו הוא השחקן השלישי שמשחק בברזיל וזומן. כעת הוא יצטרף לקפטן קבוצתו, השוער רוג'ריו סני ולריקארדיניו, קשרה של קורינתיאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully