וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה ושוויץ נפרדו ב-1:1 במשחק הכנה

31.5.2006 / 23:56

צרפת ניצחה 0:2 את דנמרק אבל לא שיכנעה. אירן הביסה 2:5 את בוסניה אחרי שפיגרה 2:0, פרגוואי ניצחה 0:1 את גרוזיה

היום ממשיכים משחקי ההכנה למונדיאל כשבמוקד סיימו איטליה ושוויץ בתיקו 1:1. צרפת פוגשת את דנמרק.

איטליה התארחה בשוויץ באותו יום בו החליט מאמנה, מרצ'לו ליפי, כי הוא בוחר בדרך של הנמכת ציפיות, והצהיר שהוא חסר ביטחון לגבי סיכויי נבחרתו להגיע לחצי הגמר. ליפי השאיר על הספסל את לוקה טוני ואלסנדרו נסטה, ועלה בהרכב שכלל את פרנצ'סקו טוטי, אלסנדרו דל פיירו, ואלברטו ג'ילארדינו, שגם כבש את שער היתרון לאיטלקים בדקה ה-11. דניאל ג'יגקס הישווה לזכות השוויצרים בדקה ה-32. המארחת יכולה להיות מרוצה מתיקו מול איטליה.


* צרפת אירחה בלאנס את נבחרת דנמרק וכמו נגד מכסיקו, הציגה יכולת עלובה למרות שניצחה 0:2.

תיירי הנרי, שכבש לזכותה בדקה ה-13, היה השחקן היחיד שנראה חד אצל הטריקולור, ששיחקו ללא דויד טרזגה.

זינדין זידאן שיחק 65 ויצא לקול תשואות הקהל באצטדיון פליקס בולאר, אבל היה חלש מאוד, נע בכבדות, והתקשה לבצע מהלכים חיוביים. 25 הדקות של צרפת בלעדיו היו הרבה יותר טובות מה-65 שלה איתו.

מירב המשחק נערך בחצי המגרש הצרפתי, כשהמארחים מנסים לצאת להתקפות מתפרצות מהירות ומנצלים את יתרון האתלטיות, שהערב היה נראה כאילו הוא כל מה שנשאר להם. הקהל הצרפתי יכול להיות מרוצה ממשחק ההגנה של נבחרתו, שלא עמדה בסיכון ממשי של השער אפילו פעם אחת, אבל באותה מידה צריך להיות מאוכזב ממשחק התקפה אנמי, וחסר ברק ודמיון לחלוטין.

פרנק ריברי, שוב כמו נגד מכסיקו, נכנס כמחליף והפיח הרבה התלהבות אצל הצרפתים. בדקה ה-76 הוא הוכשל ברחבה, וסילבאן וילטורד כבש את הפנדל. 0:2 לא משכנע לצרפת.

אירן משכנעת, פרגוואי פחות

אירן נפרדה היום (רביעי) מאוהדיה עם ניצחון נאה 2:5 על בוסניה בטהרן. הבוסנים, בין הנבחרות הבודדות שמוכנות להגיע לשחק באירן, כבר הוליכו 0:2 עם שערים מהירים של זבזדן מיסימוביץ' בדקה ה-4, וסרגיי בארברז בדקה ה-17, אבל האחמדיניג'אדים התעשתו וביצעו מהפך מרשים עוד במחצית הראשונה.

שערים של מירזד מדאנשי (26), רחמן רזאיי (44), ו-והיד האשמיאן (45) הפכו את התוצאה. במחצית השנייה חזרה על עצמם האירנים וכמו שכבשו צמד בסוף המחצית הראשונה, השלימו ניצחון 2:5 עם שערים של ראזה אנייטי (89), וראסול חאטיבי (90).


* במשחק ידידות שנערך באוסטריה, ניצחה פרגוואי 0:1 את גרוזיה. אחרי שספגו שני שערים פשוטים מנורבגיה לפני כמה ימים, הצליחו הדרום אמריקאים לא לספוג ושער בודד של נלסון ואלדז בדקה ה-41 הספיק להם בשביל ניצחון דחוק.

הפסד מינימלי לערב הסעודית

* ערב הסעודית פגשה הערב למשחק הכנה את טורקיה במגרשה של קיקרס אופנבך הגרמני. שער אחד של המפציץ מגלטאסראיי, אטס נקאטי, בדקה ה-59, הכריע את המשחק, 0:1 לזכות הטורקים, ותוצאה לא רעה עבור הסעודים.

* טרינידד וטובאגו ממשיכה להיראות ולהראות שהקשר בינה ובין המונדיאל הוא מקרי בלבד, והערב הפסידה 3:1 לסלובניה במשחק בנערך בצרפת. מיליבוי נובאקוביץ', חלוץ ליטקס לובץ' הבולגרית, כבש שלושער לזכות הסלובנים (4, 15, 77), כריס בירצ'ל רק צימק בדקה ה-26.


* במשחק ידידות ללא משתתפות במונדיאל סיימה אסטוניה, שתשחק מול ישראל במוקדמות היורו הקרובות, בתיקו 1:1 מול ניו זילנד. לאסטוניה כבש ראגנר קלאבן מהראקלס ההולנדית בדקה ה-3. דני היי הישווה בדקה ה-27.

עדכון ראשון: 31.5 19:16
עדכון אחרון: 31.5 23:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully