וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד מתחמשת

31.5.2006 / 18:38

אחרי שהחתימה בימים האחרונים שלושה שחקנים, בהם סרחיו אגוארו הארגנטינאי, סגרו במועדון מהבירה גם סייטרידיס וקושטיניה

אתלטיקו מדריד ממשיכה במירוץ החימוש שלה, ואחרי שרכשה את סרחיו אגוארו, הכוכב הארגנטינאי, תמורת כ-16 מיליון ליש"ט, הצטיידה בשני שחקנים נוספים בתוך 24 שעות, שניהם מדינמו מוסקבה הרוסית. המגן הימני גאורגי סייטרידיס, והקשר הפורטוגזי קושטיניה.

שני השחקנים הגיעו לדינמו מפורטו, אבל לא התאקלמו שם. סייטרידיס בן ה-24 חתם ל-4 שנים, וקושטיניה לשנתיים. עוד החתימה אתלטיקו בימים האחרונים את מאריאנו פרנייה, מגינה השמאלי של חטאפה, ואת זה קאסטרו, בלם אקדמיקה הפורטוגזית.

ריאל עוקבת אחרי מצבה של יובנטוס

ריאל מדריד אישרה שהיא מעוניינת בשני שחקני יובנטוס זלאטן איברהימוביץ' וג'יאנלוקה זאמברוטה. "איברהימוביץ' הוא שחקן שריאל תמיד חיבבו", אמר סוכנו של החלוץ השבדי, ארנסטו ברונזטי.

"זמברוטה הוא אחד משחקני ההגנה הכי טובים באירופה. אם הוא היה מועמד למכירה ריאל הייתה חזק בעניינים", אמרו במועדון הספרדי, "אנחנו עוקבים אחרי המצב של יובנטוס, וזה טבעי שבגלל אי הודאות יהיו מספר של שחקנים שמועדונים אחרים ירצו בהם. זמברוטה הוא אחד מהם".

אטו פותח אקדמיית כדורגל

סמואל אטו עומד לפתוח אקדמיית כדורגל בקמרון, בה ישחקו כ-300 ילדים בגילאים 10-13. אטו, שמחובר מאוד לארץ מולדתו, רוצה לעזור בפיתוח הדורות הבאים בכדורגל הקמרוני ואמר: "הילדים המבטיחים ביותר יעברו לאירופה ויתכוננו לקריירה מקצוענית. ככדורגלן, הדבר הטוב ביותר שאני יכול להעניק לצעירים הללו, זה מקום בו הם יוכלו ללמוד איך לשחק כדורגל, ואיך להפוך את זה למקור פרנסתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully