וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה מכרעת בין גפני למגן ביום ה'

ניר איסקוב

31.5.2006 / 17:59

יו"ר בני יהודה הציע לקפטן חוזה ארוך טווח ושדרוג של 40 אחוז בשכרו, אולם השחקן עדיין נוטה לעזוב לבית"ר ירושלים או למכבי ת"א

גם בתום פגישה נוספת שנערכה היום (רביעי) בין יו"ר בני יהודה, חזי מגן, לרוני גפני, אביו, יובל גפני, ופרקליטו, עו"ד עידן כסיף, לא הוסכם לאן מועדות פניו של הקפטן בעונה הבאה.

הצדדים קבעו להיפגש שוב מחר בבוקר (חמישי), אז ייחתכו דברים סופית לכאן או לכאן. מגן שב והביע את רצונו לראות את המגן השמאלי ממשיך בקבוצה בעונות הבאות, ואף הציע לו חוזה שנע בין שלוש לארבע עונות, עם שדרוג כספי של 40 אחוז לעומת משכורתו הנוכחית.

אם גפני יחליט לדחות גם את ההצעה המחודשת, כפי שמסתמן כעת, הוא יפנה למו"מ עם בית"ר ירושלים ומכבי ת"א, המעוניינות בשירותיו. גם מכבי נתניה הביעה עניין במגן בן ה-26, אבל יובל גפני הסביר כי "אי אפשר לרקוד על כמה חתונות בבת אחת".

מדבריו של האב עולה כי הפור כבר נפל: "אנחנו מנסים לרכך את חזי מגן, כדי שהכל יסתיים. חזי עומד על כך שרוני בורג חשוב במערכת, ושלאבא שלו, שהבטיח לו שבנו ימשיך בבני יהודה, יש מילת כבוד, אבל רוני מרגיש שהוא מיצה את עצמו בקבוצה.

"מחר כל אחד מהצדדים יביא את הסיכומים שלו, ולא תהיה מתיחה נוספת. הדברים תלויים רק ברוני. אם רוני יבוא ויגיד לו שהוא רוצה לעזוב, ושזה לא עניין כספי, לא נראה לי שחזי ייכנס איתנו למלחמה כי הוא אדם מתורבת, וגם אני דוגל בשיטה הזו. לא נדבר עם בית"ר ומכבי עד השיחה עם חזי מגן מחר".

עו"ד כסיף הוסיף: "אנחנו מבקשים את ברכת הדרך מחזי מגן בצורה הכי יפה, אבל אם לא, זו בכל מקרה החלטה של רוני. אי אפשר להשאיר שחקן בכוח. אני בטוח שרוני יחשוב טוב טוב מה הכי כדאי לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully