וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההצהרות - HP לא ניתקה קשר עם 4 המפיצים שלה

ליאור הנר

31.5.2006 / 16:38

HP הודיעה כי ניתקה קשר עם אחד משותפיה כדי להתמודד עם פעילות בשוק האפור אך בפועל לא ניתקה קשר עם אף אחד מהמפיצים

חברת HP הודיעה, כי תנקוט שורת פעולות שבכוונתה לנקוט כדי להתמודד עם פעילויות השוק האפור (מכירת מוצרים שלא בשוק אליו הם מיועדים) שנחשפו במהלך החקירה הפנימית שערכה לאחרונה. כתוצאה מהחקירה הפנימית, הצהירה HP על ניתוק הקשרים המסחריים עם אחד משותפיה. ככל הידוע, עבדה HP עד היום עם 4 מפיצים גדולים - CMS, CDATA, VISUAL, ו-TripleC - אך לא ניתקה קשר עם אף אחד מהם עד כה.

בעקבות הלשנה בדואר האלקטרוני, שחשפה כי יותר מ-50% ממכירות השרתים ב-HP ישראל בוצעו למדינות שונות בחו"ל בניגוד לחוקי החברה, הוקמה ועדת חקירה שחקרה עובדים ומשווקים שונים של HP במשך כמה שבועות. הוועדה שפעלה בתחילה בחשאיות הישעתה, לאחר חשיפת הפרשה בתקשורת לפני כחודשיים, את גיל רוזנפלד, מנכ"ל החברה, ו-13 עובדים נוספים.

בנוסף, הצהירה HP, כי השימועים בהם נבדקו התנהגותם העסקית של 14 העובדים שהושעו - הסתיימו. על פי דברי מקורבים לפרשה, מתוך 14 הבכירים שהושעו 5 עובדים הוחזרו לעבודה ב-HP, ו-3 נוספים, בינהם גיל רוזנפלד המנכ"ל המודח, התפטרו לאחר שנוקו מכל החשדות. 6 עובדים נוספים עדיין לא עזבו את החברה אך ל-TheMarker נמסר כי גם הם יעזבו בקרוב.

עו"ד תמר גולן הצהירה בשמו של גיל רוזנפלד: "נתבע את HP על הוצאת לשון ונראה את עצמנו משוחררים מההסכם שנחתם ביננו, אם HP תטען כי גילך רוזנפלד פוטר ו/או היה מעורב בפעילות שוק אפור בישראל ו/או הפר את הקוד האתי של החברה".

בשבוע שעבר נודע ל-TheMarker כי חלה ירידה של 40%-30% במכירות השרתים בחברה באפריל לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בעיקר בשל העובדה שבין העובדים המודחים נמצא כל צוות המכירות של מערכות האחסון בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully