וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ סולומון יתמוך בהפועל ירושלים

ניר איסקוב

31.5.2006 / 14:03

איש העסקים היהודי-צרפתי, שהיה מועמד לשמש ג'נרל מנג'ר במכבי ת"א, ישקיע כ-200 אלף דולר בקבוצה מהלאומית ויביא עמו את אריק בלונדל

יו"ר הפועל ירושלים, ויקטור יונה, סיכם היום (רביעי) עם פיליפ סולומון, על מתן סיוע כספי ומקצועי לקבוצה מהליגה הלאומית מטעם איש העסקים היהודי-צרפתי, שהיה מועמד לשמש כג'נרל מנג'ר של מכבי ת"א.

סולומון ישקיע במועדון בסביבות 200 אלף דולר באמצעות ספונסרים, ויצרף לקבוצה את מאמן הכושר הצרפתי, אריק בלונדל, שעבד אשתקד בבית"ר ירושלים. בנוסף, סולומון ימריא בשבוע הבא לאפריקה כדי לאתר כשרונות צעירים, ששניים מהם מתוכננים להצטרף להפועל ירושלים.

יונה אמר לוואלה! ספורט: "הייתה פגישה מצוינת. זה בן אדם שרוצה לנסוע להביא לנו שחקנים, ואני נורא מבסוט. בן אדם שעשה משהו לפני כמה שנים, לא צריך לשלול אותו. הוא נראה לי אדם רציני שרוצה לעזור, ולא בא לרכוש את הקבוצה. הסיוע שלו מבורך, ואני מקווה שאתו, המטרה שלנו תהיה לעלות ליגה". יונה הבהיר כי יאיר אסייג ימשיך לשמש כמאמן.

סולומון הסתפק בתגובה קצרה: "הם פנו אליי, ואחרי שלקחתי זמן לחשוב, החלטתי להיענות לבקשתם. זה אתגר להעלות אותם ליגה, וזו קבוצה עם שם טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully