וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 אוהדי פיניקס תובעים את אשתו של אייברי ג'ונסון

31.5.2006 / 17:12

לטענת זוג מאורס בעל מנוי שנתי, אשתו של מאמן דאלאס תקפה אותם כי הם עמדו יותר מדי. מארבורי רוצה למות כשחקן הניקס

הפלייאוף העונה מספק גם סיפורים מוזרים. שני מנויים של הפיניקס סאנס החליטו לתבוע את אישתו של מאמן דאלאס, אייברי ג'ונסון, על כך שהעליבה ודחפה אותם במהלך משחק הפלייאוף בין שתי הקבוצות.

על פי חוזה מרטינז, וארוסתו, ריבקה קאל, קסאנדרה ג'ונסון התלוננה שהשניים עומדים יותר מדי במהלך המשחק ומסתירים לה את המתרחש. "לא נגעתי בהם", אמרה קסנדרה בתגובה. "איזו גברת התעצבנה כי עודדנו את הסאנס", אמר מרטינז. "לא ידענו מי היא".

"הגברת ניסתה לחבוט בבחורה שעודדה לפחות 3 פעמים", סיפר אוהד שישב באותה השורה.

אייברי ג'ונסון אמר בתגובה: "שמעתי שמשהו קרה, אבל היינו כבר בסיטואציות מוזרות במשחקי חוץ. נראה מה יקרה".

בראון ומארבורי מתים על הניקס

שמו של הגארד של הניקס, סטפון מארבורי, הוזכר כמועמד לטרייד בקיץ, אבל השחקן מצהיר כי הוא לא מתכוון ללכת לשום מקום. "אני רוצה להיות שחקן ניקס, ואני רוצה למות שחקן ניקס", אמר מרבורי. "אם יקרה לי משהו, אני רוצה שהאפר שלי יפוזר על הגג של המדיסון סקוור גארדן".

הסיכוי להישארותו של מארבורי יגדל אם לארי בראון לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. מארבורי משוכנע, שלמרות מאזן גרוע של 59:23 העונה, בשנה הבאה ניו יורק יכולה להיות קבוצת פלייאוף. "אני מקווה שכל השחקנים ימשיכו בעונה הבאה. אני חושב שיש לנו קבוצה מצוינת, וזה יכול להיות שונה".

"גבר מת מתהלך" - כך כינה לארי בראון את מצבו לאור הציפיה לבשורה האם הוא ימשיך או יפוטר מהניו יורק ניקס. בראון פגש בעיתונאים ליד מגרש האימונים של הניקס, עצר את מכוניתו ובישר להם כי אינו יודע שום דבר חדש על עתידו הצפוי.

הג'נרל מנג'ר של הבלייזרס לא עוזב

ג'ון נאש, הג'נרל מנג'ר של פורטלנד טריילבלייזרס, לא ימשיך בתפקידו. הבלייזרס הוציאו הודעה אתמול (שלישי) בלילה, לפיה חוזהו של נאש, שמסתיים בעוד כחודש, לא יוארך. פורטלנד סיימה את העונה עם המאזן הגרוע בליגה, 61:21, ונאש, שהגיע לפני 3 שנים אחרי שעבד בניו ג'רזי, פילדלפיה, ו-וושינגטון, לא הצליח לשמור את הקבוצה בצמרת המערב.

נשיא הקבוצה, סטיב פטרסון, אמר: "כולנו מעריכים את העבודה ואת הזמן שג'ון השקיע, ואת המאמצים שלו למרות הנסיבות הלא תמיד קלות".

עדכון ראשון: 31/5 12:42
עדכון אחרון: 31/5 17:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully