וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כנראה שזה לא גמור"

אודי לובלסקי

31.5.2006 / 13:33

מאמן הסאנס מוכיח למשמיצים כי קבוצתו עדיין לא אמרה את המילה האחרונה מול דאלאס. הלילה: מיאמי מחפשת גמר NBA ראשון

ראג'ה בל חזר, ואיתו גם הסאנס שניצחו בביתם את המשחק הרביעי בסדרת גמר המערב 86:106, ובכך השוו את הסדרה ל-2:2. אף אחד לא באמת הופתע מההתפוצצות של הסאנס. מה שכן היה מפתיע הוא המשחק החלש שהציג דירק נוביצקי, שלא סיפק את הסחורה, מה שהותיר את המבריקס חסרי אונים מול ההתקפה הקטלנית של פיניקס.

"אז כנראה שזה עדיין לא גמור", אמר בסיום מייק דאנטוני. "אנחנו לא הולכים לשום מקום, והם יהיו צריכים לנצח אותנו. אם הם יקלעו ב-42% מהשדה, הם לא ינצחו אותנו".

ראג'ה בל, שאמנם קלע רק 9 נקודות אך היה מהבולטים בניצחון ואף עלה בחמישיה הראשונה, אמר לאחר הניצחון: "לא יכולנו להגיע ל-3:1 ולחזור לדאלאס. ניצלנו בנס בסיבוב הראשון מול הלייקרס ולא רצינו להגיע לשם שוב". בל, שהופתע כשדאנטוני החליט לפתוח איתו מאחר והיה פצוע, הוכשר כחצי שעה לפני המשחק ושיחק לבסוף 31 דקות. "לא ידעתי אם אוכל לשחק. עדיין לא זזתי במגרש במהירות מלאה, לא הייתי כשיר במאה אחוז. הייתי חלק מהמלחמה של הקבוצה לאורך כל העונה, לא התכוונתי לצפות מהצד גם הלילה".

נוביצקי, ששיחק את אחד ממשחקיו הגרועים העונה כשקלע רק 11 נקודות ב-3 מ-13 מהשדה אמר: "איבדנו את הכדור הרבה יותר מדי פעמים, במיוחד בתחילת המשחק, ועשינו טעויות לאורך כל המשחק".

נוביצקי קטע רצף של 42 משחקים בהם קלע 20 נקודות או יותר. נוביצקי טען כי דווקא ברבוסה היה הגורם שהשפיע ביותר על המשחק: "הוא היה בחור קשוח היום, ואנחנו צריכים לוודא שאנחנו נשמור אותו הרבה יותר טוב בפעם הבאה". מאמן המאבריקס, אייברי ג'ונסון אמר: "אני יכול להצביע על הרבה דברים מבישים במשחק, אבל הפסדנו".

במהלך המשחק אשתו של מאמן דאלאס, קסנדרה ג'ונסון, נכנסה לוויכוח סוער עם אחד מאוהדי פיניקס, והבעלים של המאבריקס, מארק קיובן, מיד נחלץ לעזרתה. האוהד לווה מחוץ לאולם על ידי האבטחה באיצטדיון.

מיאמי רוצה גמר ראשון

המשחק הלילה בין דטרויט למיאמי יעמוד בסימן ההתקפה של שחקני הפיסטונס על מאמנם פליפ סונדרס, שמחו בפני המאמן על סגנון המשחק שהוא מאלץ אותם לשחק. מעניין יהיה לראות אם יצליחו שחקני הפיסטונס להתאחד מחדש ולחזור מפיגור 3:1 מול ההיט.

המתקפה על סונדרס כללה טענות של ראשיד וואלאס על משחק ה"האק א שאק". בן וואלאס מחא על הזנחת ההגנה וטיישון פרינס תהה מדוע לינדסי האנטר, שהצליח עד כה להסתדר עם דווין וויד, לא משחק יותר דקות. סונדרס מצידו טען שאין לו בעיה עם הביקורת. "אתם אולי יודעים את זה, אבל הם מתלוננים כל השנה", אמר המאמן. "זו אותה החבורה שאמרה שאני מעביר יותר תרגולי הגנה מאי פעם. אין לנו הגנה? נכון, אין הגנה בגלל שהבחורים האלה לא עושים את מה שהם אמורים לעשות".

הפיסטונס ינסו לעשות את הבלתי יאומן ולחזור מפיגור של 3:1 והם יכולים להיות מעודדים מהעובדה שפיניקס כבר הצליחה לעשות זאת כאשר הפכה פיגור דומה לניצחון 3:4 מול הלייקרס. למעשה, גם דטרויט הצליחה באותה משימה, לפני שלוש עונות, בסיבוב הראשון מול אורלנדו. בשנה שעברה היא חזרה מפיגור 3:2 בגמר המזרח מול ההיט, וב-2004 עשתה זאת מול הנטס. צ'ונסי בילאפס, רכז הפיסטונס, נשמע פסימי: "כבר היינו בעבר בפיגור 3:1, אבל לא מול קבוצה טובה כמו ההיט. הם משחקים כדורסל נהדר". אנטוניו מקדייס הוסיף: "אנחנו עם הגב לקיר כעת. אם אתם רוצים לדעת את ההגדרה של הגב לקיר - 3:1 אומר את הכל".

במיאמי לא מתכוונים לקנות את המלחמה הפסיכולוגית של הפיסטונס. "אנחנו לא רוצים להרגיש שאננים. המלאכה עוד לא הושלמה", אמר שאקיל אוניל, שמאז שהתחיל הפלייאוף הוא מפגין את יכולתו האמיתית. שאקיל ווייד עושים כל מה שהם רוצים מול הפיסטונס בסידרה הזאת. ההיט מונעים לא רק מהרצון לנקום בפיסטונס, אלא גם מהרצון להיות בגמר ה-NBA לראשונה מאז נכנסו לליגה ב-1988. כשהמומנטום לצידם, הם מגיעים לדטרויט, בנסיון לסיים את הסדרה עוד הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully