וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפאלו וקרוליינה הולכות למשחק 7

31.5.2006 / 12:06

הסייברס ניצחו את ההוריקנס 1:2 בהארכה, ויקיימו משחק מכריע בראלי. אדמונטון תמשיך לחכות ליריבה מהמזרח

בפאלו - קרוליינה 1:2 (3:3 בסדרה)

מבחינת בפאלו זה היה עניין של חיים ומוות בסדרה. המנשים היה דניאל ברייר, שניצל מסירה של דרק רוי בפאוור פליי כדי לתת חבטה מפרק כף היד, להכניע את קאם וורד ארבע דקות בתוך ההארכה ולשלוח את הסדרה למשחק שביעי ומכריע. "ידעתי שגם אם הפאק רק יגיע לוורד, אשתלט עליו ואכניע אותו. ואז שמעתי את הזמזם וראיתי את האוהדים צועקים, הבנתי שלא היה צורך בניסיון חוזר, כי הוא כבר נכנס", אמר ברייר המאושר בסיום. זה היה שערו השני בהארכה בפלייאוף, לאחר שכבש ב-2:3 על פילדלפיה בסיבוב הראשון.

ג'יי פי דומונט העלה את הסייברס ליתרון חמש דקות מהפתיחה, אבל ארבע דקות לסיום השווה ברט הדיקן ושלח את המשחק להארכה. "אנחנו תמיד מוצאים דרכים לנצח. בגלל זה שרדנו עד עכשיו ובגלל זה אני מאמין שנמשיך בדרכנו", אמר הקפטן כריס דרורי.

בקרוליינה ניסו להרים את הראש אחרי ההפסד. מאמן ההוריקנס, פיטר לאביולט, התלונן על הפאוור פליי של בפאלו שהוביל לשער, בטענה ששני שחקנים של הסייברס ביצעו גם הם עבירות. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתאבל על המשחק הזה", אמר המגן גלן ווסלי, "היו לנו הזדמנויות להכריע אותו ובסך הכל היה לנו משחק טוב. העונש הרג אותנו, אבל משחק 7 בבית ואנחנו צריכים לנצח במגרש שלנו".

ראיין מילר הצטיין בשער הסייברס עם 25 עצירות, קאם וורד עצר 29 דסקיות שירו לעברו. המשחק השביעי ייערך בין חמישי לשישי בראלי, צפון קרוליינה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully