וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק הטובים ימשיכו"

אסף שקד

31.5.2006 / 11:46

אוסי ארדילס, מאמן בית"ר ירושלים, סיפר כי ישחרר שחקנים, מינה עוזר מאמן והוסיף: "אנחנו מעוניינים בפאבלוביץ'"

בית"ר ירושלים הציגה הבוקר את אוסבלדו ארדילס, מאמנה החדש לעונה הבאה, במסיבת עיתונאים במלון 'מצודת דוד'. ארדילס, שהגיע אתמול (שלישי) לארץ והתקבל באהבה על-ידי אוהדי בית"ר, ענה בפעם הראשונה ברצינות על שאלות העיתונאים הישראלים וסיפר על תוכניותיו וכוונותיו.

דווקא היו"ר ולדימיר שקלאר פתח את מסיבת העיתונאים, כשאמר: "אני ממש מתרגש. אני זוכר לפני שישה חודשים שישבתי במסיבת העיתונאים הראשונה שלי ועכשיו אני יושב עם ארדילס, אדם שלא צריך להוסיף עליו מילה. בית"ר עברה בששת החודשים דרך ארוכה, אחרי שארקדי גיאדמק קנה את הקבוצה. השגנו את המטרה הראשונה להגיע לאירופה ועכשיו ארדילס כאן כדי להוביל אותנו בשנה הבאה לזכייה באליפות וכמובן להישגים באירופה".

לאחר מכן, דיבר המאמן הנכנס של בית"ר. "אני שמח להיות כאן", פתח ארדילס את דבריו. "בית"ר סיימה בעונה שעברה במקום השלישי, עכשיו אנחנו רוצים להיות במקום הראשון. חשוב שאכיר את השחקנים כמה שיותר מהר. אני שמח להביא רעיונות ופתרונות חדשים לבית"ר. נעשה הכל כדי להשיג את האליפות. אני לא רוצה שהשחקנים יהיו בלחץ. בסיום העונה הם היו קצת עצבנים וצריך להרגיע אותם לקראת העונה שבפתח".

ארדילס חשף במסיבת העיתונאים את שמו של עוזר המאמן שיעמוד לצידו ולצד גיא עזורי: "אמיליו קומיסיו זוהי הבחירה שלי". קומיסיו, למי שלא מכיר, היה בעבר שוער ריבר פלייט ועבד לצידו של ארדילס כעוזר מאמן בראסינג קלוב.

יחד איתם, אגב, יעבוד טיבריוס דאראו, המומחה לפיזיות, שהיו"ר שקלאר אישר בפני העיתונאים את המשך העסקתו.

"רוצה שמליקסון ימשיך"

על השחרור של מאור מליקסון, אמר ארדילס: "ראיתי את מאור בדי.וי.די, הוא שחקן מצויין והייתי מאוד רוצה שימשיך. אני מאמין שנשב ונחתים אותו בסוף".

שקלאר היה פחות אופטימי בנוגע מליקסון. "נכנסו למבוא סתום עם מליקסון", אמר היו"ר. "הסכומים שהצענו למליקסון הם מכובדים, פחות או יותר סכומים זהים למה שהצענו לשחקנים הצעירים האחרים. מליקסון הוא שחקן מצויין, אנחנו רוצים אותו, אבל לא נשלם עליו סכומים גדולים. הפערים הם על מאות אלפי דולרים ואנחנו לא נשלם עליו סכומים כאלה".

לאחר מכן המשיך ארדילס לדבר על שאר השחקנים: "רק הטובים ימשיכו. כל אחד יקבל את ההזדמנות שלו, אצפה בכולם, אך בסופו של דבר רק הטובים ישארו. יש מקום מוגבל בבית"ר ויהיו כאלה שיאלצו לעזוב".

ארדילס סיפר גם על המטרות שלו בישראל: "עלינו לשחק כדורגל יפה. כדורגל זה המשחק היפה ביותר בעולם, נעמיד קבוצה מאוד אחראית ותחרותית, אבל צריך להיות זהירים. אפשר לשחק עם הרבה שחקנים התקפיים".

כשנשאל האם יודע משהו על בית"ר, אמר: "אני לא יודע כלום על בית"ר ירושלים, אלא מכיר באופן כללי את הכדורגל הישראלי. אבל אני מתחיל ללמוד יותר ויותר את בית"ר"

על השחקנים הזרים אמר: "אני רוצה את לרואה ופרננדס בעונה הבאה, הם ישארו במועדון ונחפש עוד 3 שחקנים זרים. בהגנה ועוד שניים לחלק הקדמי יותר. אנחנו מעוניינים בניקולס פאבלוביץ', חלוץ ארגנטיני שמשחק בסטארון מוסקבה. הוא חלוץ מצוין, אני מכיר אותו מהליגה הארגנטינית. לפני שהוא יצא לרוסיה הוא היה מעולה, גם ברוסיה הוא היה טוב, אבל נפגע באכילס. אנחנו צריכים לבדוק את כשירותו לפני שנחתים אותו".

ארדילס התייחס גם ללואיס פרננדז: "שיחקתי איתו פעם והוא היה שחקן נפלא. לא אשפוט אותו על האימון שלו בבית"ר- זה פרק שנסגר ועכשיו הפרק שלי מתחיל. דיברתי כבר עם לואיס והוא אמר לי להיזהר מהתקשורת בישראל".

כשנשאל האם מפחד מהמצב הבטחוני צחק ארדילס ואמר: "לא, ישראל מדינה יפה. אם אצליח בבית"ר אין סיבה שלא אשאר. ביום מן הימים יתכן שאחזור לאירופה, אבל כעת אני בבית"ר".

על הפייבוריטית שלו במונדיאל, אמר: "ברזיל היא הפייבוריטית שלי, אומנם אני מארגנטינה, אבל ברזיל למען האמת היא הטובה ביותר בעולם כיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully