וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינסמן: "התוצאה הזו לא שוברת אותנו"

31.5.2006 / 14:40

קלינסמן לא מרוצה מה-2:2 מול יפן, אבל שמח שנבחרתו הצליחה לחזור מפיגור. אריקסון מהלל את בקהאם, ובוטח ביכולת של אואן

נבחרת גרמניה לא הצליחה אמש (שלישי) לעשות את הסוויץ' אחרי המשחק הקל מול לוכסמבורג (0:7), ונכנסה לפיגור של שני שערים מול יפן בלברקוזן. צמד של קלוסה ושווינשטייגר בעשרים הדקות האחרונות, נתנו לקלינסמן קצת שקט, אבל שקט מתוח.

"יפן הם נבחרת בקליבר אחר מלוכסמבורג", אמר קלינסמן, "הם אלופי אסיה והם עשו לנו הרבה בעיות. התוצאה הזו לא שוברת אותנו, טוב שחזרנו". הדבר העיקרי שהפריע לקלינסמן הוא החופשיות שקיבלה יפן בהתקפה. "נתנו להם יותר מדי מצבים. אי אפשר לשחק כך מול נבחרת בקליבר של גביע העולם".

גם יינס להמאן התייחס לבעיות בהגנה של הנבחרת הגרמנית: "עבדנו על זה הרבה באימונים, אבל לא היינו מספיק עירניים. אני בטוח שנשפר את זה עד המשחק הראשון".

"אנחנו במהלך ההכנות, ורואים את זה. הרגליים שלנו היו עייפות. אבל הדבר החשוב הוא שהצלחנו לחזור מפיגור", אמר מיכאל באלאק, שחזר מפציעה.

מאמן נבחרת יפן, זיקו, דווקא היה מרוצה מאוד ממה שראה, למרות שאיבד את הניצחון. "בנינו את המשחק בצורה מצוינת", אמר הברזילאי, "ויכולנו גם לנצח. הנענו את הכדור מהר והגענו להרבה מצבים. אנחנו בכושר טוב".

אריקסון והמוסיקה של אואן

למרות הניצחון על הונגריה, 1:3, נבחרת אנגליה לא הציגה יכולת משכנעת, בעיקר במחצית הראשונה. החלק החלש בחוליה האנגלית, כך נראה, הוא ההתקפה, אותה מוביל מייקל אואן, שנראה קצת חלוד במשחק אתמול ובמשחק הקודם נגד בלארוס. את מאמנו, סוון גוראן אריקסון, זה לא כל כך מדאיג. "אני מכיר אותו הרבה שנים ואני לא מודאג", אמר המאמן השבדי, "כשזה נוגע למונדיאל, המוסיקה היא אחרת עבור מייקל, זה תמיד היה כך".

מי שכן השביע את רצון כולם, היה דייויד בקהאם, שחזר לאולד טראפורד, היה מעורב מאוד במשחק, ובישל שערים לג'רארד וטרי. "מה אני יכול להגיד עליו?", אמר אריקסון, "מעולם לא הבנתי את הביקורת לגביו. את האסיסטים שלו אי אפשר למצוא בשום מקום בעולם".

ת'יאו וולקוט נכנס כמחליף והפך להיות השחקן הצעיר ביותר שלובש את המדים הלאומיים, כשהוא בן 17 ו-75 ימים. "הוא מקבל ביטחון בכל פעם שהוא מתאמן ומשחק איתנו", אמר אריקסון. "אני חושב שנראה אותו במונדיאל כמחליף, ועם הקצב שהוא שוב הראה, הוא יכול להיות מאוד יעיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully