וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוז'ה פדרר נכנס לעניינים

31.5.2006 / 22:29

השוויצרי שלא שיכנע בסיבוב הראשון בפאריז, גבר בקלות את פאלה הקולומביאני. מאורסמו ניצחה את דושבינה. הראל לוי ניצח בזוגות

משחקי הסיבוב השני ברולאן גארוס יצאו היום (רביעי) לדרך והופסקו באמצע היום בגלל הגשם. שחר פאר שלנו, זכתה ליום מנוחה ותשחק בסיבוב השני מחר. אנה סמאשנובה, שהפסידה בסיבוב הראשון בטורניר היחידות, הפסידה גם במשחקה הראשון בטורניר הזוגות, בו שיתפה פעולה עם וירג'יניה רזאנו הצרפתיה. נציג ישראלי נוסף, הראל לוי, ישחק מאוחר יותר בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות יחד עם סטפן הוס האוסטרלי.

מי שחזר למגרשים היום היה המדורג 1 בעולם, רוז'ה פדרר, שהפעם לא התקשה יותר מדי וניצח את אלחנדרו פאלה הקולומביאני 1:6, 4:6, 3:6. בסיבוב השלישי צפוי לו מפגש הרבה יותר קשה מול האלוף האולימפי ניקולס מאסו הצ'יליאני, שניצח ב-3 מערכות חלקות את מקס מירני הבילארוסי 4:6, 5:7, 4:6.

צ'יליאני אחר דווקא הפסיד. פול קפדביל לא יכל למריו אנצ'יץ' הקרואטי, שניצח אותו 5:7, 3:6, 6:7. אנצ'יץ' יפגוש בסיבוב הבא את אלברט מונטאנס הספרדי, .

קרלוס מויה הספרדי (30 בטורניר) הפגין טניס מרשים ולא הפסיד מערכה בקרב מול מיכאיל יוז'ני הרוסי, בו ניצח 3:6, 4:6, 2:6. מי שהציל פחות או יותר את הכבוד הרוסי היה ניקולאי דוידנקו (6 בטורניר), שהוביל 2:6, 1:4 על פלאביו סארטה הברזילאי, לפני שזה פרש. דוידנקו ומויה יפגשו בסיבוב השלישי למשחק משצפוי להיות מרתק.

תומאס ברדיץ' הצ'כי (20 בטורניר) עלה גם הוא לסיבוב השלישי אחרי ניצחון על פיליפו וולנדרי האיטלקי 3:6, 1:6, 1:6. האלוף לשעבר, חואן קרלוס פררו, מעך את פיליפ קולשרייבר הגרמני 2:6, 4:6, 2:6.

הקרב המרתק של היום היה שייך לניקולס קיפר הגרמני (13 בטורניר) ולאלמוני המקומי מארק זי'קל (113 בעולם). המשחק פתח את היום במגרש 2 והפייבוריט הגרמני ניצח בקלות בשתי המערכות הראשונות 0:6, 1:6. הקהל המקומי התחיל להתייאש, אלא שאז החל הקאמבק של מי שיכל להיות הגיבור המקומי. ז'יקל ניצח 5:7 במערכה הבאה, שארכה 77 דקות. אחרי הפסקה בגלל הגשם, הצרפתי חזר וניצח 3:6 כדי להשוות ל-2:2. המערכה החמישית והמכרעת ארכה כמעט שעתיים. קיפר לא ניצל 5 נקודות משחק ובפעם השישית רק להודות ליריבו על טעות קריטית, שסידרה לו ניצחון 9:11 והעלתה אותו לסיבוב השלישי.

אלוף הטורניר מלפני שנתיים, גאסטון גאודיו הארגנטינאי, עבד שעות נוספות מול הרוסי האלמוני ייבגני קורולב לפני שניצח 3:6, 7:6, 4:6, 6:3, 4:6.


במפגש המרכזי היום ניצח המדורג שלישי, דויד נלבנדיאן את רישאר גאסקה הצרפתי ואת הקהל שעמד מאחוריו ב-4 מערכות. הארגנטינאי עלה ל-2:6 מהיר, אבל הצרפתי החזיר עם 3:6 משלו ו-1:1 במערכות. הסט השלישי היה צמוד, ובסיומו ניצח נלבנדיאן 5:7. גאסקה נשבר ונלבנדיאן שייט ל-0:6 קל במערכה הרביעית וניצחון 1:3 במערכות. נלבנדיאן עושה דרכו לעבר חצי גמר שישי ברציפות בטורנירי גראנד סלאם, ואחרי שכבר הדיח את גאסקה בווימבלדון בשנה שעברה, עשה זאת שוב פעם היום.

מאורסמו ממשיכה במסע

אמלי מאורסמו פגשה היום יריבה עקשנית בדמותה של ורה דושבינה הרוסיה. הצרפתיה, שרוצה להעניק לקהל המקומי תואר ראשון מאז מארי פירס ב-2000, ניצחה במערכה הראשונה 1:6. הרוסיה העבירה הילוך במערכה השניה ועשתה חיים קשים לטניסאית הטובה בעולם כיום. במצב של שובר שיוויון, מאורסמו כבר הובילה 2:5, אלא שדושבינה הישוותה ל-5:5. בסופו של דבר, הצרפתיה הגיבה בשתי נקודות רצופות, שסידרו לה ניצחון במשחק כולו.

את החימום למאורסמו סיפקה ארוון רזאיי המקומית. המדורגת 141 בעולם הפתיעה את איי סוגיאמה, המדורגת 22 בטורניר, כשחזרה מפיגור בדרך לניצחון 6:4, 4:6, 3:6. מי שתנסה לעצור את רזאיי היא ניקול ואידיסובה, שתפגוש אותה בסיבוב הבא אחרי שגברה בקלות 1:6, 3:6 על סון הסינית.

מריון ברטולי פגעה מעט ביום של הצרפתים, אחרי שהפסידה לילנה ינקוביץ' הסרבית 2:6, 6:4, 6:1. דינארה סאפינה הרוסיה (14 בטורניר) ניצחה בקלות את חנה סרומובה הצ'כית 2:6, 0:6.


מריה שראפובה, המדורגת רביעית בטורניר, לא התקשתה מול איווטה בנסובה הצ'כית וניצחה אותה 4:6, 1:6. רוסיה נוספת, סבטלנה קוזנצובה (8 בטורניר) גברה על מארה סנטאנג'לו האיטלקיה 5:7, 2:6. פרנצ'סקה סקיאבוני האיטלקיה (9 בטורניר) ניצחה את מרטינה מולר הגרמניה 2:6, 2:6.

מי שסגרה את הערב באיצטדיון המרכזי הייתה ונוס וויליאמס (11 בטורניר), שניצחה את אמה לאינה הפינית 6:7, 2:6.

קתרינה סרבוטניק הסלובנית, שהדיחה בסיבוב הראשון את אנה סמאשנובה, עלתה לסיבוב השלישי אחרי ניצחון 3:6, 2:6 על אשלי הארקלרואד האמריקאית.

הפסד לסמאשנובה גם בזוגות, ניצחון ללוי

אצל הישראלים, אנה סמאשנובה, שהודחה בטורניר היחידות כבר בסיבוב הראשון, לא הצליחה לעבור את השלב הראשון גם בטורניר הזוגות. אנה ובת זוגה הצרפתייה, וירג'ין רזאנו, הפסידו 6:4, 6:2 לאלני דנילידו היוונייה ומדינה גאריקס הספרדיה.

הראל לוי, שלא הצליח לעלות לטורניר היחידים מהמוקדמות, השיג ניצחון בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות. לוי ושותפו האוסטרלי סטפן הוס, גברו על הצמד המקומי ג'רמי שארדי וג'וסלין אואנה 4:6, 6:2, 5:7. בסיבוב הבא צפויים לוי והוס לפגוש את המדורגים 2 בטורניר, מקס מירני ויונאס ביורקמן.

מה קורה עם אנדי רודיק?

מי היום זוכר שעד לפני שנה אנדי רודיק נחשב לאלטרנטיבה העיקרית לרוג'ר פדרר. אתמול (שלישי) הוא הודח כבר בסיבוב הראשון, אחרי שפרש בגלל פציעה כשהוא בפיגור 6:4, 7:5, 1:0 מול אלברטו מרטין. הייתה זו הפעם השלישית שלו בשש שנים שהוא עף מהחימר הצרפתי כבר בסיבוב הראשון.

"ידעתי שאני לא כשיר ב-100 אחוז, אולי הייתי אופטימי מדי בטיפשותי הרבה", סיפר רודיק, ששאלות רבות עולות לגבי יכולתו המנטלית ועתידו המקצועי. "העובדה היא שפדרר טוב יותר, ונדאל עשה את הפריצה הגדולה", אומר בראד גילברט, שאימן את רודיק במשך 18 חודשים, אך מאז החליף האמריקאי ארבעה מאמנים בשלוש שנים. "פדרר ונדאל הם כמו סמפראס ואגאסי של פעם, רודיק חייב להשתפר כדי לחזור לצמרת. כנראה שהכל בא לו בקלות מדי".

עדכון ראשון: 31/5 11:06
עדכון אחרון: 31/5 20:58

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully