וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה: "העיקר שאשחק בעונה הבאה, לא חשוב איפה"

יואב ויכסלפיש וניר איסקוב

30.5.2006 / 22:19

לקשר מכבי פ"ת נמאס מהסחבת במו"מ עם הפועל ת"א, לאחר פגישה נוספת שלא הניבה התקדמות בין הצדדים. חליבה מתקרב לוולפסון

היום (שלישי) אחר הצהריים נערכה פגישה בעניינו של סלים טועמה בין נשיא מכבי פ"ת, עמוס לוזון, לפרקליטו של השחקן וחבר קבוצת הניהול של הפועל ת"א, עו"ד שחר בן עמי.

בפגישה לא הושגה כל התקדמות, הפערים בין הצדדים נותרו משמעותיים וכלל לא נקבעה פגישה נוספת. טועמה חתום בפ"ת לעונה נוספת, אבל מעוניין לחזור להפועל ת"א, שמצדה מתנגדת להעביר ללוזונים את ברוך דגו בעסקת חליפין, או לחילופין לפצות את אותם בכ-350 אלף דולר.

לטועמה עצמו מתחיל להישבר מהסחבת במו"מ: "העניין הזה נמאס עליי, ומבחינתי העיקר זה לשחק בעונה הבאה, לא חשוב איפה. שחר ואבא שלי מטפלים בעניין. אני לא חלק מהמשא ומתן, וגם מפסיק לענות לטלפונים".

לעומת המבוי הסתום במגעים עם טועמה, בגזרת תומר חליבה נרשמה התקדמות בפגישה שקיים היום עו"ד בן עמי עם עו"ד חן בוכניק, פרקליטו של המגן. ההערכה היא כי בשבוע הבא, עם חזרתו מחו"ל של יו"ר הפועל ת"א, מוני הראל, יסכמו הצדדים על הצטרפותו של חליבה לוולפסון למשך השנתיים הבאות.

בקבוצה מקווים שבימים הקרובים תסוכם סופית עסקת הצטרפותם של הבלם הארגנטיני חאבייר דה פאז ושל הקשר בן ארצו לוסיאנו דה ברונו.

הפועל ת"א משתתפת בצערה של משפחת חרל"פ, עם פטירתו היום של אמנון חרל"פ, שכיכב במועדון בשנות ה-20' וה-30' וזכה עם הפועל אלנבי ת"א בגביע הראשון בשנת 1928 ובאליפויות בשנות ה-30'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully