וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מבעלי מכבי נתניה אושפז בביה"ח

31.5.2006 / 8:00

דב לנד חש ברע לאחר מו"מ מרתוני. אשר אלון ושאר הבעלים קרובים לפתור את בעיית הנושים, אנטבי קיבל הצעה, יאמר ייפגש עם תקוה

משא ומתן מרתוני שהתנהל ביממה האחרונה בין בעלי מכבי נתניה למספר נושים, הסתיים בצורה חריגה מבחינתו של אחד הבעלים, דב לנד. לנד מאושפז כעת בבית החולים לניאדו לאחר שחש ברע בתום יום עמוס. למרות זאת, הצדדים הגיעו להסדר וייתכן שכבר מחר יעבור הסכום שהבטיחה העירייה למועדון, שני מליון שקלים וחצי, וכך תיחתם העסקה סופית.

כבר אתמול פנו מספר נושים לאלון בטענה שהמועדון חייב להם כסף ויש להגיע עימם להסדר. הבעלים ניסו לפתור את כל הבעיות, אבל לטענתם המשא ומתן התארך משום שהנושים, בהם גם עו"ד רוני שר טוב, לא הסכימו לוותר על החוב.

היום התנהל המו"מ באמצעות הטלפון. לטענת הבעלים, ההפרש בין הסכום שציפו להעביר לנושים לבין הסכום שסוכם בפועל, עומד על 400 אלף שקל. מאיר אוזן אמר בתום היום העמוס: "העסק נגמר, כך אני מקווה. מחר לא יהיה כוח בעולם שיעצור את העסקה מלצאת לפועל. ויתרנו על המון כסף שמקורם בחובות העבר. ממחר, אחרי החתימה, יאמר יהיה הבעלים הרשמי".

לנד אמר למקורביו: "המשא ומתן הזה התיש אותי, אבל מחר הכל ייחתם". על השאלה האם האוהדים צריכים להיות מודאגים ממצבו ענה: "האוהדים יכולים להיות רגועים. עכשיו, אחרי שהיום הזה נגמר, אני מרגיש טוב יותר".

רומן רוזנבלט מוואלה! ספורט מוסיף כי בעקבות החיפוש המתמשך של נתניה אחר מגן שמאלי, הוגשה הצעה לחוזה לשנתיים למגן הפועל ת"א יגאל אנטבי. השחקן טרם החליט אם ברצונו לעזוב את וולפסון.

אסף אקרמן מ"הארץ" מוסיף כי דניאל יאמר ואיל ברקוביץ' צפויים להיפגש עם המאמן המיועד שלום תקוה, כדי לנסות לסגור איתו לעונה הקרובה. לשניים מתוכננת גם פגישה עם אורי אוזן. גם אסי דומב מועמד להצטרף.

שחקני הקבוצה בעונה החולפת עדיין מחכים למשכורות ופרמיות, שאמורים להגיע אליהם לאחר שיועבר למועדון התשלום מהעירייה. לאחדים מהשחקנים הוצא לקחת את הרכב שניתן להם מהמועדון במקום התשלום.

עדכון ראשון: 30.5.2006, 22:00
עדכון אחרון: 31.5.2006, 8:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully