וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז: "אני עושה כל מאמץ לשחק בהפועל פ"ת"

ניר איסקוב

30.5.2006 / 21:25

החלוץ המחוזר מתלבט בין הרצון להישאר בקבוצת האם שלו לבין הפיתויים המקצועיים והכספיים: "סוכני דואג לחוזה הכי טוב עבורי"

חלוצה המחוזר של הפועל פ"ת, טוטו תמוז, מצוי בדילמה. מצד אחד, מעוניין החלוץ בן ה-18 להישאר בכור מחצבתו, ומאידך, הפיתויים המקצועיים והכספיים שאורבים לו מעבר לפינה הם רבים ומגוונים.

"אני מבחינתי עושה כל מאמץ לשחק בהפועל פ"ת, וכל מה שאני אומר או עושה הוא בשיתוף פעולה עם סוכני, רונן קצב", אמר תמוז לוואלה! ספורט.

"אוהדי הפועל פ"ת צריכים להבין שבלי כל קשר לרצון שלי, אני על סף חתימת החוזה המקצועני הראשון שלי, שאני עדיין לא יודע היכן הוא יהיה. לכן, סוכני דואג שהוא יהיה החוזה הכי טוב עבורי מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית, כדי שתהיה לי את האפשרות להתקדם מקצועית לאירופה בעתיד או אפילו עכשיו".

תמוז המשיך: "אף אחד בבית"ר ירושלים לא פנה אליי, ואני עדיין חושב רק על הפועל פ"ת. אני רוצה להישאר בארץ ולשרת בצה"ל, זה מאוד חשוב לי".

החלוץ הצעיר, שכבר זומן לנבחרת הנוער ולנבחרת הצעירה, נחשב עדיין כ"תושב ארעי" וממתין לקבלת האזרחות הישראלית, שהתעכבה בין השאר בגלל חילופי השרים במשרד הפנים. אם יקבל אזרחות ישראלית וישרת בצה"ל, יחויב תמוז להשתכר משכורת חייל בלבד. עד אז, הוא רשאי להשתכר משכורת רגילה.

כזכור, בשבוע שעבר האשימה הנהלת הפועל פ"ת את רונן קצב בטרפוד עסקה שבמסגרתה תמוז אמור היה להרוויח 2.9 מיליון שקל ב-5 העונות הבאות. קצב מצדו טען כל העת כי הוא "עושה את מה שהכי טוב לטוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully