וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביולה לא ימשיך בסביליה, פורלאן שוב מתקרב לבארסה

30.5.2006 / 17:00

חלוץ מחזיקת גביע אופ"א בעונה שעברה, שכרטיסו שייך לברצלונה, עשוי לעבור לוויאריאל, מהלך שיאפשר את הגעתו של פורלאן לקמפ נואו

חלוץ סביליה בעונה האחרונה, חאבייר סביולה, לא ימשיך בקבוצה, כך אמר היום סוכנו לתקשורת הספרדית. כרטיסו של הארגנטינאי שייך לברצלונה, אולם הוא גם לא אמור לחזור לשורות הקבוצה. במקום זאת, ייתכן כי יעבור דווקא לוויאריאל, מהלך שישכנע את הצוללת הצהובה לשחרר את דייגו פורלאן לאלופת אירופה, לאחר שהשחקן כבר סיכם את כל תנאיו במועדון.

בארסה חמה על פורלאן, וגם השחקן מעוניין לעבור לקמפ נואו, אבל נשיא ויאריאל הבהיר כי אין לו שום כוונה לשחרר את החלוץ. המחשבה היא שפיצוי בדמותו של הארנבון עשוי לסייע במלאכת השכנוע. סוכנו של סביולה, אלפרדו קאבררה בריזאורה, אמר כי המועד האחרון להגשת הצעה של סביליה בא והלך, ומכיוון שהשחקן וסוכנו רואים בכך חוסר כבוד, אין להם שום כוונה להמשיך בהתקשרות עם מחזיקת גביע אופ"א. גם מאמן אלופת אירופה פרנק רייקארד אינו בונה על הארנבון כמחליף להנריק לארסון, בעיקר כי מעוניין בחלוץ גבוה בעל משחק ראש משובח. במדריגל, לעומת זאת, ישמחו לצרף עוד ארגנטינאי לקבוצה בה מאמן מאנו פלגריני ומשחקים, בין היתר, חואן רומן ריקלמה וחואן פבלו סורין.

בין לבין, ברצלונה מחפשת להאריך את חוזהו של אנדרס אינייסטה, שנתן חצי עונה גדולה, עד שנת 2010. במועדון רוצים לסגור את הפרטים לפני גביע העולם, במחשבה ששם השחקן עשוי לשדרג את מעמדו. שני השחקנים הבאים ברשימה להארכת חוזה (אחרי שחבר'ה כמו רונאלדיניו, אטו, צ'אבי, פויול, מסי ואלדז ועוד כבר שיריינו את עצמם בקבוצה) הם רפא מארקז ולודוביק ז'יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully