וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי רכשה את סלומון קאלו

30.5.2006 / 17:06

כעת נותר לחלוץ פיינורד לסכם את תנאיו באלופת אנגליה. איאן דואי יאמן את צ'רלטון. אברטון תשלם 8.6 מיליון ליש"ט תמורת אנדי ג'ונסון

צ'לסי הגיעה להסכם עם פיינורד ההולנדית על רכישתו של סלומון קאלו. החלוץ בן ה-20, שניסה במשך כל הקיץ לקבל אזרחות הולנדית על מנת לשחק במונדיאל ונענה בסוף בשלילה, צריך עדיין להגיע לסיכום על שכרו עם המועדון הלונדוני, דבר שלא אמור להוות בעיה גדולה לרומן אברמוביץ'.

קאלו עלול להתקל בבעיה לקבל אישור עבודה באנגליה, מאחר שאין לו מספיק הופעות בנבחרת כלשהי. לאחר האכזבה בסיפור האזרחות ההולנדי, הודיע החלוץ כי הוא ישחק מעכשיו בנבחרת חוף השנהב, לצידו של אחיו, בונבנטורה. אך עד שזה יקרה, לא בטוח שיהיו לו את מספר ההופעות הדרוש. צ'לסי תוכל כמובן להגיש בקשה מיוחדת בעניינו, אך סביר להניח שלא תאושר.

קאלו יצטרף למיכאל באלאק, שכבר נחת בצ'לסי בהעברה חופשית מבאיירן מינכן. בקרוב מאוד צ'לסי גם תודיע על החתמתו של אנדריי שבצ'נקו ממילאן.

* איאן דואי, מנג'ר קריסטל פאלאס בעונה החולפת, חתם בצ'רלטון במקומו של אלן קירבשלי. קריסטל פאלאס מתכוונת לתבוע את דואי על המהלך, בטענה כי הוא נתן לה סיבות מופרכות לגבי עזיבתו. קריסטל פאלאס תאבד גם את החלוץ המוכשר שלו, אנדי ג'ונסון (25), שעבר לאברטון. המועדון הליברפולי שילם סכום שיא עבור חלוץ פאלאס ונבחרת אנגליה, 8.6 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully