וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הפועל קורסת?

שגיא ניר

31.5.2006 / 9:36

אייזנברג החליט לשחרר אחיזה ("לא יכריחו אותי להקדיש את חיי להפועל"), ברזילי לא יתמוך בקבוצה כספונסר. אלי ישראלי יבוא במקומם?

יומיים אחרי שסיימה את העונה, ממשיך עתידה של הפועל תל אביב להיות מעורפל. היו"ר שאול אייזנברג, הצהיר היום (שלישי) שוב על רצונו למכור את הפועל תל אביב, כשמנגד הודיע הספונסר, אמנון ברזילי, על הסרת תמיכתו בקבוצה.

"אני ואשר סטולר החלטנו שאנחנו רוצים להעביר את הקבוצה לידיים אחרות", אמר אייזנברג. "אף אחד לא יכריח אותי להמשיך ולהקדיש את חיי להפועל תל אביב". אייזנברג מבטיח לפתור את כל הבעיות עד בואו של היורש הפוטנציאלי, ואומר: "אנחנו מציעים שולחן נקי למי שיבוא לקבל את הקבוצה. אם יבוא גוף או אדם שיעמיד לתקציב מינימום ויתחייב להחזיר את הקבוצה ללא חובות אחרי שנה או שנתיים, הוא יקבל אותה", הודיע אייזנברג, שמספר על התעניינות בספינת הדגל האדומה של פעם. "יש לנו פניות, אבל כל מי שפונה רוצה את המטריה האוירית שלי".

אייזנברג ניצל את ההזדמנות לעקוץ את מבקריו, כשאמר: "אני שומע כל הזמן מקורבים ואוהדים שרוצים לקבל את הפועל. אז הנה – אני נותן להם את הקבוצה על מגש של כסף. כשאני חזרתי להפועל לפני שנתיים האלטרנטיבה היתה שהיא תימחק. אני לא אתן להפועל להימחק, אבל יכול להיות שמחוסר ברירה הפועל תהיה קבוצה קטנה".

מנגד, עלולה הפועל תל אביב לאבד בעונה הבאה את הספונסר הראשי שלה, אמנון ברזילי וחברת סובארו, שאף התכוון לפתוח במשא ומתן על רכישת הקבוצה מידיו של אייזנברג. "כרגע אני לא ממשיך כספונסר של הפועל תל אביב בכדורסל, אלא מנהל משא ומתן על חסות רק עם קבוצת הכדורגל", אמר ברזילי. "אני תמיד מוכן לנהל משא ומתן עם הפועל תל אביב, אבל לא עם כל המלחמות סביב העירייה, שאול אייזנברג ואוסישקין. אני לא רוצה להיות נדנדה. לא אלחם עם חולדאי בגלל הפועל תל אביב, אני אוהב אותו".

נכון לעכשיו, מתעקש ברזילי כי יסכים לרכוש את הפועל תל אביב רק במידה והקבוצה תהיה נקיה לחלוטין מחובות או תביעות. גורמים בקבוצה הביעו את חששם כי במידה וברזילי יסיר את תמיכתו בקבוצה, לא יוכלו האדומים לפתוח את העונה הבאה. אייזנברג, מצידו, מוכן להעביר את הקבוצה בתנאים שאמר, אבל הסכמה אין.

ורד כהן מ"הארץ" מוסיפה כי אייזנברג אמר ש"אוהדים סיפרו לי שהשדרן אלי ישראלי ואנשי עסקים שהוא מרכז סביבו רוצים לקחת את הקבוצה", בתנאי שהניהול יהיה עצמאי ואני לא אהיה מעורב, נשמח לתת לו את הקבוצה". אלי ישראלי סירב להגיב לדברים.

האטן: "אני רוצה לשחק ב-NBA" (ורד כהן, "הארץ")

"זו היתה עונה ארוכה ומטורפת עם המעבר מאוסישקין לנוקיה, למשחק מול חמישים אוהדים", סיכם אתמול מרכוס האטן את רישומיו מהעונה, לפני שעזב את הארץ. "אני רוצה לנסות ולשחק ב-NBA בעונה הבאה. אשתתף במחנות הקיץ של ה-NBA, ומשם נראה לאן זה יתפתח. לגבי הפועל אני עדיין לא יודע".

עדכון ראשון: 30.5.2006, 15:36
עדכון אחרון: 31.5.2006, 9:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully