וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן פרננדז יאמן את אוקזר

30.5.2006 / 14:52

מאמן מארסיי בעונה החולפת חתם לשלוש שנים. ייתכן כי פרנק ריברי ינטוש גם הוא, ליונייטד או ליון. מאמן מונאקו עזב

ז'אן פרננדז, המאמן המתפטר של מארסיי, יחליף את ג'ק סנטיני, המאמן המפוטר של אוקזר. פרננדז (51), שסיים עם מארסיי במקום החמישי והגיע איתה לגמר הגביע הצרפתי, שם הפסיד 2:1 לפ.ס.ז', יעמוד על הקווים של אוקזר בשלוש השנים הבאות.

מי שהיה אמור להיות המחליף של פרננדז במארסיי, דידיה דשאן, הסיר את מועמדותו מהתפקיד. דשאן, שזכה עם מארסיי בגביע האלופות ב-1993 כשחקן, מסר הודעה קצרה, לפיה התנאים לאימון מארסיי לא התאימו לו. בצרפת מדווחים כי לאור ההתפתחויות האחרונות, גירונדי בורדו, מאמן מארסיי לשעבר, הפך להיות המועמד הראשי להחליף את ז'אן פרננדז.

מארסיי עשויה לאבד בעונה הבאה גם הנכס העיקרי שלה, הקשר פרנק ריברי, שמכונה 'זידאן החדש'. ריברי מבוקש במנצ'סטר יוניטד, שמוכנה להשקיע הרבה כסף בעיסקה הזאת. מארסיי טענה לאורך השנה האחרונה כי ריברי אינו למכירה, אבל אחרי שז'אן פרננדז נטש, הקשר שוקל ברצינות לדרוש לעזוב את הקבוצה.

ריברי, אגב, מבוקש מאוד גם אצל אלופת צרפת, ליון, אבל בארץ הטריקולור מתעקשים כי מארסיי מעדיפה למכור אותו ליונייטד מאשר ליריבתה המקומית. אם העיסקה אכן תצא לפועל, יונייטד עשויה לשלם למארסיי 10 מיליון ליש"ט.

* מאמן מונאקו בשמונת החודשים האחרונים, פרנצ'סקו גוודולין האיטלקי, עוזב את הקבוצה מהריביירה ויאמן את פאלרמו. האיטלקית, בה כבר עבד בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully