וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס סאיינז רוצה להביא את ונגר לריאל

30.5.2006 / 13:19

אחד המתמודדים המובילים בבחירות לנשיאות ריאל ב-2 ביולי, חשף חלק מתכניותיו. אתלטיקו מבצעת מהפכה, סביולה עוזב את סביליה

קרלוס סאיינז, אלוף הראלי לשעבר ואחד המתמודדים המובילים לנשיאות ריאל מדריד בבחירות ב-2 ביולי, מצהיר בקמפיין שלו שהוא רוצה להביא לברנבאו את ארסן ונגר כמאמן. סאיינז, שאיחד כוחות עם מתמודד אחר על הנשיאות, חואן מיגל וילאר, מצהיר שונגר נמצא חזק בתוכניות העבודה שלהם לשיקום ריאל מדריד.

אין זה אומר כמובן שונגר, לו יש חוזה בארסנל עד 2008, יסכים להצעה. גם חואן לאפורטה, לפני שנבחר לנשיא ברסה, הבטיח להביא איתו את דייויד בקהאם ונכשל. לפורטה התפשר כאמור על רונאלדיניו ולא התחרט.

"אנחנו בתהליך של לפנות לארסן ונגר", אמר סאיינז. וילאר, שאמור להיות סגן הנשיא אם סאיינז יבחר, הוסיף: "אי אפשר להתחיל לבנות בניין בגג. אנחנו צריכים לבנות צוות מקצועי ולמצוא מאמן, שיהיה הלב של הקבוצה".

כדי שזה יקרה, השניים צריכים לנצח בבחירות את לורנסו סאנס (הנשיא לשעבר), איש העסקים הספרדי חואן פלאסיוס, עו"ד ארטורו באלדאסנו והכלכלן ראמון קלדרון.

שמות נוספים שעשויים לאמן את ריאל, הם סוון גוראן אריקסון, שאמר לאחרונה לשחקני אנגליה כי המועדון הספרדי רוצה אותו, ופאביו קאפלו, שלא יישאר ביובה אם הקבוצה תרד לליגה השנייה.

סרחיו אגוורו באתלטיקו מדריד

אתלטיקו מדריד סיכמה עם אינדפנדיינטה על רכישתו של הקשר המוכשר, סרחיו אגוורו. בנוסף, הקבוצה ממדריד, שתנסה להצליח יותר בעונה הבאה, הודיעה על החתמת שני שחקנים נוספים. הראשון הוא מאריאנו פרנייה, המגן השמאלי של חטאפה, שמחזיק גם באזרחות ספרדית וגם ארגנטינאית ועשוי להחליף את אסייר דל הורנו הפצוע בנבחרת של לואיס ארגונייס, אם מגן צל'סי לא יחלים בזמן למונדיאל. הרכש האחרון של אתלטיקו הוא זה קסטרו, בלם בן 23 מאקדמיקה הפורטוגלית. "אנחנו מקווים כי יחד עם שלושת שחקני הרכש, תהיה לנו הצלחה גדולה", אמר מיגל אנחל גיל מרטין, בעל המניות העיקרי בקבוצה הספרדית.

אתלטיקו זכתה באגווירו, למרות שזה חוזר גם על-ידי באיירן מינכן. בנוסף, האריכה הקבוצה הספרדית את חוזהו של המגן אנטוניו לופז, ששמו נקשר לא פעם לברצלונה.

אתלטיקו מבצעת מהפכה כללית, אותה מוביל המנהל הספורטיבי, חזוס גרסיה פיטארך, אקס ולנסיה. הקבוצה ממדריד מינתה את מאמן אוסאסונה המצליח, חבייר אגירה והחתימה גם את מאמן סוסיאדד לשעבר, חוזה מאריה אמוראטורו, למנהל מחלקות הנוער.

אפרופו מינויים: אספניול, ששקלה להחזיר אליה את לואיס פרננדז, בחרה בארנסטו ואלברדה למאמנה החדש. מאמן בילבאו לשעבר, שלא אימן במשך שנה שלמה, יחליף את מיגל אנחל לוטינה, שזכה עם הקבוצה בגביע הספרדי.

* חבייר סביולה הודיע כי הוא יעזוב את סביליה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully