וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה ביטון בדרך למכבי ת"א

ניר איסקוב

30.5.2006 / 20:51

סיכם על חוזה ל-3 שנים, אך לבני יהודה אופציה להשאירו. דמאיו: "נשמור אותו אצלנו". נמני חתם לעונה, בסיומה ישמש מנג'ר על

אחרי החתמת אבי נמני ואבי יחיאל לעונה נוספת, המטרה הבאה של מכבי ת"א היא משה ביטון, חלוצה של בני יהודה. היום (שלישי) בצהריים הגיש המנכ"ל אלי דריקס הצעה כספית לשחקן בשווי 180 אלף דולר לעונה לשלוש שנים. ביטון קיבל את ההצעה, וכעת ממתינים לראות איך ייסגרו הדברים עם המועדון הכתום. לקבוצה ישנה אופציה על השחקן, לפיה היא רשאית להעמיד הצעה בשווי 75 אחוז מכל הצעה אחרת שעומדת על הפרק, וכך תשאיר את השחקן בשורותיה.

"לאחר שמכבי הבינה כי משה ביטון מנהל משא ומתן עם מספר קבוצות בליגת העל, וביניהן בית"ר ירושלים ובני יהודה", אמר דריקס, "החלטנו להיכנס גם אנחנו לתמונה. מכבי ת"א תמיד מעוניינת לצרף לשורותיה שחקנים צעירים ומבטיחים, ועל השחקן הספציפי הזה חשבנו כבר בעבר, כפי שחשבנו על ארבייטמן וטוטו תמוז".

משה ביטון אישר את הידיעה. "זה נכון שיש סיכום עקרוני, אבל הוא עדיין לא סופי", אמר. "מחר (רביעי) הנציג שלי, יניב כהן, אמור לחזור לארץ, והוא יטפל בעניינים. עד אז אני מנוע מלהגיב".

מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו הבהיר שביטון אינו הולך לשום מקום. "כל הצעה שתהיה למשה ביטון, אנחנו ניתן 75 אחוזים ממנה ונשאיר אותו בקבוצה", הבהיר. "הרווחנו 400 אלף דולר בזכות מענק מיקום, ויש לנו קצת כסף לבזבז. אנשים לא יודעים, אבל למשה ביטון יש חוזה אצלנו עד סוף עונת 2007/8. גם אם לא ניתן את 75 האחוזים, עדיין יהיה קשה לקחת אותו מאיתנו. אנחנו מודים למכבי על שגרמו לנו נזק כלכלי".

הבעלים של בני יהודה חזי מגן נשמע נחוש פחות. "אני לא יכול להתחייב, אבל אני מאמין שאנחנו נציע 75 אחוז מהסכום שמכבי הציעה לביטון, וכך הוא יישאר בבני יהודה", אמר. "אני מצפה שהוא יכבד את האופציה הזו, כמו שהוא ציפה שנכבד את ההסכם איתו. כשאני רציתי את שטראובר אחרי שזה סיים חוזה, מכבי אמרו לי לא לדבר איתו, וכיבדתי את זה. בסוף הוא עבר לנתניה. אבל מבחינתי הפנייה של מכבי היא לגיטימית לחלוטין".

נמני נשאר ויישאר צהוב, דוארטה ישוחרר

אחרי חששות ודיבורים מאחורי הקלעים על עזיבה אפשרית, האריך הבוקר (שלישי) קפטן מכבי תל אביב, אבי נמני, את חוזהו במועדון בעונה אחת. נמני סיכם עם ראשי המועדון כי לאחר פרישתו יצטרף השחקן לצוות המקצועי. יחד עם נמני, גם אבי יחיאל האריך את חוזהו עם אופציה לעונה נוספת, ואמור להרוויח כ-70 אלף דולר.

"אני מאוד שמח ומרוצה, אני מקווה שתהיה לנו הצלחה", אמר הקפטן לאתר הרשמי. "אני מאוד שמח, הייתי בטוח שהם ימשיכו איתנו עוד עונה", הוסיף על דבריו מנכ"ל המועדון, אלי דריקס. "גם אני וגם לוני שמחים מאוד מהחתימה וגם שאבי יהיה חלק מהמערכת בעונות הבאות".

נמני התפשר בנושא שכרו ואמור להרוויח כ-120 אלף דולר העונה. בסיום העונה צפוי השחקן להודיע על פרישתו, ולהצטרף לצוות המקצועי של המועדון לתקופה של 3 שנים. לוני הרציקוביץ' מייעד לנמני תפקיד הזהה לזה של אייל ברקוביץ' במכבי נתניה. נמני ישמש כמנג'ר על, ויהיה אמון על משיכת ספונסרים ומעקב אחר זרים. מטרה נוספת של הבעלים במינויו של נמני, היא להשיג בחזרה באמצעות הסמל את אמון הקהל.

מאמן הקבוצה אלי כהן הודה היום (שלישי) כי אינו בונה על החלוץ הברזיאלאי ז'וזה דוארטה, וכי נעשים מאמצים לאתר לו קבוצה חלופית, מאחר שהוא חתום לשנתיים נוספות במכבי ת"א.

קובי מוסא, שהושאל בעונה החולפת ל-מ.ס. אשדוד, צפוי לפתוח את האימונים עם מכבי ת"א. אלי כהן מתכוון לצרף קשר ישראלי נוסף לקאדר, והוא יהיה קדמי או קשר שמאלי, אולם לא מדובר במאור מליקסון, ששוחרר היום מבית"ר ירושלים.

עדכון ראשון: 30.5.06, שעה 12:11
עדכון אחרון: 30.5.06, שעה 20:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully