וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם מתלוננים כל השנה"

30.5.2006 / 11:46

אחרי ההפסד להיט, סונדרס החליט להגיב למתקפה של שחקניו: "יש דברים שלומדים בכיתה ו'". עוד הלילה: פיניקס מתכוננת למלחמה

פליפ סונדרס הוביל את הפיסטונס העונה למאזן 18:64, הטוב בתולדות המועדון, אבל גם הוא יודע שההישג יישכח אם הקבוצה לא תקבל טבעת אליפות שנייה בשלוש השנים האחרונות. ההפסד הלילה (שלישי) למיאמי 89:78 הביא את דטרויט לפיגור 3:1 מול מיאמי, והפיסטונס ניצבים בפני הדחה מהפלייאוף. עד היום הבוכנות היו המודל לאחווה קבוצתית ושמירה אחד על התחת של השני, וזאת גם כשלארי בראון עשה דרמות כל שני וחמישי. אבל עכשיו נראה שהדברים מתחילים להתפרק.

ימים לא קלים עוברים על סונדרס, שסובל ממתקפה לא קלה על ידי שחקניו, החל מראשיד וואלאס שביקר את שיטת "האק א שאק", עד לבן וואלאס שמחא על הזנחת האופי ההגנתי של הקבוצה כשאמר: "אנחנו מתעסקים יותר מדי בהתקפה".

סונדרס, מצדו, טוען שאין לו בעיה עם הביקורת. "אתם אולי יודעים את זה, אבל הם מתלוננים כל השנה", אמר המאמן. "זו אותה החבורה שאמרה שאני מעביר יותר תרגולי הגנה מאי פעם. אין לנו הגנה? נכון, אין הגנה בגלל שהבחורים האלה לא עושים את מה שהם אמורים לעשות".

"הם קלעו 50 נקודות בצבע, והיו להם 13 כניסות רצופות לטבעת", המשיך. "אלו דברים שלומדים בכיתה ו': תעמוד בין השחקן שלך והסל. ואם לא תעשה זאת, אז אתה צודק - יהיו בעיות בהגנה".

דטרויט משחקת עם אותה חמישייה איתה זכתה באליפות ב-2004 ובסגנות בשנה שעברה. השינוי היחיד הוא בעמדת המאמן. "חלקנו, למעשה רובנו, נמצאים כאן יותר זמן ממנו", אמר צ'ונסי בילאפס, "אנחנו יכולים לשאוב הרבה מהניסיון שלנו, היינו פה קודם".

"כמאמן, אני לוקח החלטות", אמר סונדרס, שהרזומה שלו בפלייאוף עם מינסוטה רחוק מלהיות מרשים (רק פעם אחת עבר סיבוב), "אני חייב לחיות על פי ההחלטות האלה. השחקנים נמצאים על המגרש, והם חייבים לבצע את ההוראות".

טיישון פרינס, שאחרי פלייאוף מצוין התקרר בשני המשחקים האחרונים, תהה מדוע לינדסי האנטר לא משחק יותר דקות, שכן יש לו ניסיון חיובי בהגנה של דווין וויד. גם לזה לקואץ' הייתה תשובה, ולא בטוח שהשחקן שלו יאהב אותה. "לא יכולתי להכניס את לינדסי כי טיישון לא קלע", הסביר פליפ, שלא רצה להעמיד חמישייה עם שני שחקנים שלא קולעים. "זה היה אחד השיקולים, וזה אירוני שהוא מתלונן על כך אחר כך".

"מעכשיו כל משחק הוא גמר ה-NCAA", סיכם סונדרס, "בכל מקרה, אנחנו קבוצה טובה יותר כשאנחנו כועסים. עכשיו נחזור הביתה לאנרגיות של הקהל שלנו, וכידוע, דברים מוזרים קורים. כמו שמהלך אחד יכול לשנות משחק, משחק אחד יכול להפוך סדרה. זה מה שננסה לעשות".

"אנחנו יכולים לנצח שם"

גם סטיב נאש יודע שפיניקס חייבת לעשות שינוי גדול הלילה במשחק מספר 4 (ספורט 5, 4:00 בבוקר) כדי לחזור לסדרה מול דאלאס, שם היא מפגרת 2:1. נאש אמר לתקשורת שהסאנס חייבים להראות יותר מלחמה, אבל הבהיר שהוא לא עושה את זה כדי להעביר מסר לשחקנים, אלא גם אמר להם את זה בפניהם. "היינו פאסיביים מדי", הודה ה-MVP.

"זה משחק שחייבים לנצח בו", הוסיף מייק ד'אנטוני, "אם ננצח אותו, זה יהפוך לסדרה של הטוב משלושה. אומנם להם יש את יתרון הביתיות, אבל הוכחנו כבר שאנחנו יכולים לנצח שם".

אייברי ג'ונסון, מאמן המאבריקס, הודה שהוא לא רגוע לגמרי: "זה לא שתפקדנו בצורה מושלמת, חלק מהזריקות שלהם סתם לא נכנסו. הסטטיסטיקה יכולה לשקר לפעמים". זו כנראה אחת הסיבות שבפיניקס עדיין מאמינים שהכל תלוי בהם: "אם נשחק את הכדורסל שלנו, ננצח", סיכם נאש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully