וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט רותבארט יחזק את נבחרת העתודה

שגיא ניר

30.5.2006 / 11:45

האמריקאי ממוצא בוסני המתנשא לגובה של 2.17 מטר, המחזיק גם באזרחות ישראלית, יצטרף לנבחרת הצעירה לקראת אליפות אירופה

רוברט רותבארט, יהודי ממוצא בוסני המשחק בראסינג פאריז הצרפתית, יצטרף לנבחרת העתודה ואמור לחזק אותה באליפות אירופה שתתקיים באיזמיר בין ה-14 ל-23 ביולי.

רותבארט בן ה-19, המתנשא לגובה של 2.17 מטרים, הינו אמריקאי יליד בוסניה, המחזיק באזרחות בוסנית וצרפתית. מכיוון שאמו יהודיה, קיבל רותבארט גם אזרחות ישראלית ולכן יוכל לשחק בנבחרת.

רותבארט שיחק בתיכון בארה"ב, ולמרות הצעה למלגה במכללת אינדיאנה, החליט לבחור לשחק בקבוצה הצרפתית. הסנטר הצעיר אף הגיש מועמדות לדראפט של 2004, אבל לבסוף שינה את תוכניותיו.

על פי אנשי מקצוע בארצות הברית, לרותבארט קואורדינציה טובה מאוד יחסית לבחור בגובהו, אך עליו עדיין צריך להתחזק פיזית. העונה העמיד רותבארט בליגה הצרפתית ממוצעים של 2.9 נקודות ב-9 דקות, ו-2.3 ריבאונדים.

האחראי על הנבחרות הצעירות, יורם חרוש, התייחס לצירופו של רותבארט: "בבוסני הוא נחשב להבטחה גדולה, וזו הזדמנות טובה עבורנו לראות מה הוא יכול לתרום. אם הוא יוכל להשתלב בסגל הסופי לאליפות לא נצטער".

את הנבחרת מאמן יעקב ג'ינו, יחד עם עוזרו, גיא גודס. סגל הנבחרת: יוגב אוחיון (הפועל גליל עליון), גל איתן ויפתח בוכמן ( הפועל ת"א), עידו כהן (עירוני נהריה), טל דן ואופיר פרחי (מכבי ראשל"צ), אלישי כדיר ויונתן ניר (עירוני ר"ג), אושרי אלמוזנינו ואוהד כהן (מכבי אשדוד), דורי אסף, נועם מטלון וניצן חנוכי (בני השרון), דסי וולקוב (נוער הפועל תל אביב), ניר גולן (הפועל לב השרון), ניב ברקוביץ' (רמת השרון), עמית שירן (בני הרצליה ארצית) ודניאל גור אריה (מכבי ראש העין).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully