וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב שוחרר מהכלא הצבאי

ניר איסקוב

29.5.2006 / 22:50

התערבותו של איתמר צ'יזיק, גרמה לשחרורו של קשר מכבי חיפה, ששבר שמירה, תוך 5 ימים, במקום 35 במקור. ישראלביץ' יפתח את האימונים

קשר מכבי חיפה, ליאור רפאלוב, שוחרר היום (שני) ממעצר בכלא הצבאי בתום 5 ימים, לאחר שנגזרו עליו 35 ימי מחבוש עקב שבירת שמירה. השחרור הושג הרבה בזכות מאמצים כבירים שהשקיע מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יזיק, המחזיק בדרגת אלוף משנה במילואים.

רפאלוב המאושר אמר לוואלה! ספורט: "ביום הראשון בכלא הייתי בהלם טוטאלי, אני גם לא חייל בעייתי. הייתי ממש בבאסה, ואני מודה לאיתמר שעזר לי. אם לא הוא, עד עכשיו הייתי בכלא".

גיז'רמו ישראלביץ', שהושאל להפועל נצרת עילית בשלוש השנים האחרונות, יפתח את האימונים עם מכבי חיפה, חרף ההתעניינות בו מצד מספר קבוצות בליגת העל. ישראלביץ' יעבה את הספסל במשחקי מוקדמות ליגת האלופות, כאשר לא מן הנמנע כי בשלב מסוים הוא בכל זאת יושאל לקבוצה אחרת, אם לא יזכה לדקות משחק רבות מדי.

מחרתיים אמור היו"ר יעקב שחר, להיפגש עם פטרונו של שלומי ארבייטמן, אריק איזיקוביץ', כדי לסכם על המשך דרכו של החלוץ הצעיר בשורות האלופה. ארבייטמן התבטא כי הוא מעוניין להישאר בקרית אליעזר, חרף חזרתו של יניב קטן. עבאס סואן יעבור במהלך השבוע בדיקות רפואיות, ואם הן תימצאנה תקינות, הוא יצורף.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully