וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם נגד מכבי ת"א

ניר איסקוב

29.5.2006 / 23:31

אלי כהן נסע לאוקראינה כדי לצפות בזרים, שלטענתו הוסטו מתפקידם המקורי בגלל החשש מריגול למונדיאל. חיימוב ייעדר חצי שנה

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, ששב היום (שני) מאוקראינה עם המנכ"ל אלי דריקס, ומאמן השוערים, שורה אובארוב, מעוניין לצרף 3 שחקני רכש ישראלים בנוסף לאיתי שכטר מהפועל נצרת עילית, בתפקידים חלוץ, קשר קדמי או שמאלי ומגן שמאלי.

כהן מייעד את משבצות הזרים לשוער, בלם אחורי, קשר אחורי, קשר קדמי או שמאלי וחלוץ. המאמן ייוועד מחר לפגישת עבודה עם ויקי פרץ, שימליץ בפניו להנחית למבחנים את הקשר האחורי הארגנטיני, דייגו רפאל קאסטיניו, ואת החלוץ הברזילאי, לוסיאנו אמיליו, מהם התרשם עוזר המאמן בצפייה בקלטות.

"הנסיעה עזרה לנו לראות את המציאות, קבלת אינפורמציה מקלטת שונה לגמרי מצפייה במשחקים. זה לא אותו דבר וזה הולך להיות קשה", אמר כהן לאתר הרשמי של מכבי ת"א. "אנחנו בשנת גביע עולמי ורוב הליגות כבר הסתיימו, כדי להחליט על שחקן צריך לראותו בתפקיד הטבעי שלו".

כהן התכוון לכך כי בשל נוכחות רבה של סקאוטרים שחקנים הוסטו מתפקידם המקורי: "בקייב ראינו את נבחרת קוסטה ריקה שהייתה הפתעה נעימה בשני המונדיאלים האחרונים. באנו לעקוב אחרי שחקנים מאנגליה, ומצאנו הרכב הפוך ושינוי תפקידים למשל קשר ששיחק כבלם וזה הטעה אותנו. לא היינו יכולים להתמקד ולכן נמשיך לחפש למרות שיהיה קשה".

כהן נשאר אופטימי: "לקראת השבוע הקרוב אני מקווה שנמצא שחקנים ושיהיה לנו מה לבשר. כבר מיינתי כשלושה שחקנים לכל תפקיד למעט עמדת השוער בה מספר המועמדים דליל יותר".

בימים הקרובים יתברר לכהן מה גובה תקציב הרכש הסופי שיעמיד לרשותו הבעלים לוני הרציקוביץ', ולפיו הוא יתמרן בבחירת השחקנים הזרים. עד סוף השבוע עשוי כהן להמריא לנסיעת מעקב נוספת.

שוער המשנה, גיא חיימוב, ייאלץ לשבות מפעילות למשך חצי שנה. כך התברר מבדיקת MRI שעבר היום חיימוב בכתפו, אשר גילתה כי הוא סובל מקרע בגיד.

אלי דריקס ייפגש מחר (שלישי) עם עו"ד מורן מאירי, המייצג את אבי נמני ואת אבי יחיאל. נראה כי בפגישה יסוכם סופית על המשך דרכו של הבלם לשלוש העונות הבאות בקרית שלום. המו"מ עם הקפטן אמור להיפתח, כשדריקס כבר הביע ביטחון בהישארותו בקבוצה.

שורה אובארוב ימריא מחר לחופשת מולדת ברוסיה עד אמצע החודש הבא, שבמהלכה הוא יבחן מועמדים נוספים לאיוש עמדת השוער לעונה הבאה. אובארוב גם עשוי להיפגש עם ולדימיר גאייב הבלארוסי מרפיד בוקרשט, ממנו הוא התרשם באמצעות קלטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully