וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחונות לגאנה וארה"ב

29.5.2006 / 21:07

בצל קריאות לפטר את המאמן, נבחרתם של פנטסיל, פאפו ואג'י הביסה את ג'מאיקה 1:4. ארה"ב השיגה ניצחון שני, הפעם על לאטביה, 0:1

שער יחיד של חלוץ פולהאם, בריאן מקברייד בדקה ה-43, סידר לארה"ב ניצחון שני ברציפות במשחקי ההכנה, הפעם על לטביה, במשחק שנערך בקונטיקט. ארה"ב שלטה ברוב שלבי המשחק, אבל נחלצה ממצב מביף לאחר שקייסי קלר הדף הזדמנות מצוינת ללטבים בתוספת הזמן.

נבחרת גאנה, שסיימה השבוע את משחקה מול טורקיה בשוויון 1:1, הביסה את נבחרת ג'מאיקה 1:4. מונטארי העלה את גאנה ליתרון בדקה החמישית, והגדילה את היתרון משער עצמי של סטיוארט. המלאכה הושלמה על ידי אפיה בדקה ה-66 ואמואה בדקה ה-68. יואל צימק את התוצאה בדקה ה-58.

הניצחון של גאנה מושג בצל פרשייה שמסעירה את המדינה. מאמן הנבחרת, ראטומיר דיוקוביץ', מואשם בדברים בעלי נימה גזענית בראיון שנתן לעיתון גרמני, בו הסביר את חוסר המשמעת של שחקני גאנה. "חוסר המשמעת היא אחת הבעיות הגדולות של השחוקים האפריקאיים", אמר המאמן. "אבל אחרי שהוצאתי את סמי קופור מהסגל, כולם הבינו לא להתעסק איתי".

התקשורת בגאנה, כמו גם הקהל, דרשו את ראשו של המאמן אחרי הכישלון באליפות אפריקה, ונראה כי דבריו בימים האחרונים החמירו את מצבו בדעת הקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully