וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוריאל: "נשאר בנצרת עילית"

יצחק סולומון

29.5.2006 / 20:12

הספונסר הראשי של היורדת ללאומית הודיע כי ימשיך לתמוך בה גם בעונה הבאה. הוכנבוים מועמד להחליף את איוניר, התקציב: 8 מיליון שקל

הספונסר הראשי של הפועל נצרת עילית, אבשלום נוריאל, הודיע הערב (שני) על החלטתו להישאר עונה נוספת בקבוצה, עונה שביעית במספר.

נוריאל אמר כי המטרה תהיה לבנות קבוצה שתתמודד על כרטיס העלייה בחזרה לליגת העל: "אחרי תקופת התלבטות קשה, קיבלתי החלטה להמשיך להוביל את המועדון גם בעונה הבאה. אי אפשר לנתק את הקשר הרגשי שלי למועדון ולמה שבנינו כאן".

המאמן מוטי איוניר, לא ימשיך ככל בהנראה לאמן בקבוצה, למרות שיש לו סיכום בעל פה לעונה נוספת. נוריאל אמר הערב כי "יש לי הרבה לבטים. אני מכבד אותו, הוא עשה דברים גדולים, אשב אתו ואקבל החלטה לגבי המאמן". נוריאל לא הכחיש את העובדה שלא שוחח עם איוניר מאז סיום העונה.

המועמד המועדף להחליף את איוניר הוא מאמן הפועל עכו בעונה החולפת, ירון הוכנבוים. השוער אושרי לוי, הועמד הבוקר בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון, בשל ראיונות שהעניק לעיתונות המקומית, למרות האיסור להתראיין. ועדת המשמעת עדיין לא החליטה מה יהיה עונשו ותודיע על כך בימים הקרובים. תקציב הקבוצה צפוי להיות מהגבוהים בליגה הלאומית, וינוע סביב 8 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully