וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "רוני ישחק במונדיאל"

29.5.2006 / 14:09

סטיבי ג'י בטוח ביכולתו של הכוכב הפצוע להשתתף בגביע העולמי: "הוא נחוש וחזק, הוא לא יוותר". צ'ילאברט קוטל את נבחרת פראגוואי

האנגלים ממשיכים לעקוב בהיסטריה אחר כל התפתחות בכף רגלו של כוכב מנצ'סטר יונייטד והנבחרת, ווין רוני, כשהעדכון האחרון מדווח כי השחקן חוזר לרוץ ויחל לערוך אימונים קלים. חברו לנבחרת, סטיבן ג'רארד, בטוח ביכולתו של רוני לקחת חלק במונדיאל: "אני בקשר טוב איתו ואני מדבר איתו הרבה, הוא מאוד אופטימי ובטוח שישחק", סיפר ג'רארד.

"הוא לא רוצה לנקוב באיזה משחק במדויק הוא יחזור, אבל הוא משדר המון ביטחון עצמי ומוטיבציה", הוסיף ג'רארד, "בפעם הראשונה שראיתי אותו אחרי הפציעה, ציפיתי שהוא יהיה שבור ומדוכדך, אבל כבר אז הוא היה נחוש בדעתו לשחק בגביע העולמי. הוא לא מאלה שיבכו על מר גורלם, אלא ימשיך להילחם, בתקווה לשחק בשלבים המאוחרים".

צ'ילאברט: "אין לנו סיכוי"

אנגליה תפתח את משחקיה בגרמניה ב-10 ביוני מול נבחרת פראגוואי, וחוזה לואיס צ'ילאברט, השוער העבר האגדי של פראגוואי, מאמין שלנבחרת הלאומית של מדינתו אין סיכוי לעבור את השלב הראשון בגלל הסגל הזקן של אניבל רואיז.

"זה ברור שכשיש לך הרבה שחקנים בני 35 (גמארה וקארדוסו לדוגמה), אתה מעניק יתרון לקבוצות אחרות", אמר צ'ילאברט, "חוץ מזה, יש לנו בסגל כמה שחקנים שלא שיחקו במסגרות בינלאומיות כבר הרבה זמן. בגלל דברים כאלה אין סיכוי שנגיע לשמינית. אני יודע שהרבה אנשים לא יאהבו את זה, אבל אני רוצה לפתוח להם את העיניים".

צ'ילאברט הוסיף אחרי התיקו של פראגוואי עם נורבגיה (2:2): "אנחנו צריכים לשחק עם עם שבדיה ואנגליה, אז אני שואל את עצמי, איך הם נתנו לנורבגיה לכבוש פעמיים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully