וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל חכמה על ילדים

עוזי דן

29.5.2006 / 10:47

מאמן ברזיל, פריירה, לא מזלזל בניצחון נבחרתו על פלומיננזה הצעירה, 1:13. "יריבות קלות שירתו טוב את ברזיל בעבר", אמר

קרלוס אלברטו פריירה מרוצה מיריבות האימון הקלות של ברזיל. הנבחרת שלו ניצחה אתמול במשחק אימון את שחקני פלומיננזה הצעירה (עד גיל 20) 1:13 בגשם שוטף. "אם היינו רוצים יריבות רציניות היינו משחקים נגדן, יריבות קלות שירתו טוב את נבחרות ברזיל בעבר", אמר המאמן.

ממערכת וואלה! מוסיפה כי דידה, שוער ברזיל, ביקש מהאוהדים לסלוח סופסוף לשוער הנבחרת במונדיאל 1950, ברבוסה, שתיק ההפסד בגמר נפל עליו. למי ששכח, המונדיאל ב-1950 נערך בברזיל, שהגיעה עד הגמר מול אורגוואי. כל ברזיל ציפתה לזכות בגביע, אבל אורגוואי ניצחה 1:2, כשאותו ברבוסה מואשם בהפסד בגלל טעות שלו והופך מאותו רגע לפרסונה נון גראטה בברזיל. "העונש הכי גדול בברזיל זה 30 שנה בכלא, אני משלם על אותה טעות כל חיי", אמר פעם ברבוסה, שמת בשנת 2000.

דידה, לו זה יהיה המונדיאל הראשון, בחר להגן על אותו ברבוסה, אולי כאליבי למה שהוא עלול לגרום לברזיל ב-2006. "זה הזמן לחסל את הטאבו הזה, שקיים כבר 50 שנה", אמר דידה. "ברבוסה עשה המון עבור ברזיל, אבל נצלב אחרי אותו משחק. זה נורא".

הנרי נגד הקהל הצרפתי

כמה משחקני נבחרת צרפת, בראשם תיירי הנרי, מתחו ביקורת על הקהל הפאריסאי, ששרק בוז לנבחרת שלשום בלילה בניצחון 1-0 על מקסיקו. "אנחנו מתחילים לתהות אם האוהדים בפאריס באמת רוצים שננצח משחקים", אמר הנרי, ששיחק כמחליף מול מקסיקו כדי לאפשר לו לנוח.

זינאדין זידאן, במשחקו ה-100 בנבחרת והאחרון על אדמת צרפת, זכה אמנם להרבה תשואות בכל פעם שנגע בכדור, אבל היחס לאחרים היה שונה לגמרי. האוהדים שרקו בוז למאמן ריימונד דומאנק ולשוער פביאן בארתז כשהוקראו שמותיהם ובכל פעם שבארתז נגע בכדור. גם ויקאש דוראסו ספג קריאות בוז ושריקות.

"לא רואים דבר כזה באנגליה", אמר הנרי בכעס, "בהייבורי האוהדים מריעים כל הזמן, גם כשאנחנו מפסידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully