וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: קרוליינה עלתה ליתרון

29.5.2006 / 6:35

ההוריקנס נטלו לראשונה את ההובלה במזרח, עם ניצחון 3:4 במשחק ביתי מול בפאלו ו-2:3 בסדרה. יכולים לסגור עניין כבר מחר

קרוליינה - בפאלו 3:4 (2:3 להוריקנס בסדרה)

מאט קולן מסר את הדסקית 8:46 דקות בתוך ההארכה במהלך פאוור פליי, והירייה של קורי סטילמן לא השאירה מקום לספקות: פאק ברשת, קרוליינה עולה ליתרון 2:3 אחרי מותחן ביתי בראלי.

הסייברס יכולים לראות עצמם מאוכזבים, לאחר שכבר הובילו 1:3. כריס דרורי, דרק רוי וטוני לינדמן הבקיעו מול שער בודד של ג'סטין וויליאמס בשליש השני, אבל עוד בתוך אותו שליש כבש מארק רצ'י הותיק ורוד ברינד'אמור השווה בפאוור פליי, הכל בתוך חמש דקות.

"לא רצינו לנסוע לבפאלו בפיגור, תוך ידיעה שהפסד שם יסגור לנו את הסדרה. עכשיו אנחנו באים בטוחים, במטרה לשים סוף לסיפור ולשחק נגד אדמונטון", אמר סטילמן, שכבש את שערו השביעי בפלייאוף.

ולא שזה הלך חלק להוריקנס. אחרי שמרטין גרבר נתן תצוגה משכנעת במשחק הרביעי, הוא הוצא שוב לטובת קאם וורד, מחליפו בשער קרוליינה, בפיגור. ההוריקנס טיווחו רק פעם אחת את שער בפאלו בשליש האחרון, אבל זה הספיק להם לעמוד איתן ולהכריע את המשחק בהארכה. וורד הפך שוב לגיבור הזמני בין הקורות, כשהשלים יותר מ-46 דקות של השתקה להתקפת בפאלו.

"אין לנו מה להיות מדוכדכים", אמר לינדי "תמיד יהיה לי משהו להגיד" ראף, מאמן בפאלו. "אני חושב שברוב שלבי המשחק היינו טובים יותר. חבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו". המגן ג'יי מק'קי סיכם: "צריך להרים את הראש. ציפינו שזה יהיה קשה מלכתחילה. אם ננצח את השישי נביא את הסדרה למשחק 7 - ואז הכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully