וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר במקום ה-26 בעולם

29.5.2006 / 8:38

העפילה שבעה שלבים למקום הגבוה ביותר שלה בקריירה. סמאשנובה נותרה במקום ה-50, דודי סלע ירד מקום אחד, אוקון ולוי באותו דירוג

זה היה צפוי אחרי הזכיה בטורניר איסטנבול, ועדיין: זה הרבה יותר נחמד לראות בעיניים: שחר פאר העפילה, לראשונה בקריירה, אל בין 30 הטניסאיות הראשונות בעולם. פאר ביצעה נסיקה של שבעה שלבים, מהמקום ה-33, והתמקמה במקום ה-26. היא מקדימה כעת טניסאיות כמו הסרבית יילנה יאנקוביץ', הסלובנית קטרינה סרבוטניק והשבדית סופיה ארבידסון. פאר בחברה טובה, כשמעט מעליה בדירוג הצרפתיה טטיאנה גולובין (25), הרוסיה מאריה קירילנקו (22) והסרבית אנה איבנוביץ' (21). אנה סמשנובה נותרה במקום ה-50.

בעשירייה הראשונה בין הנשים אין שינוי, כשהצרפתיה אמלי מאורסמו ממשיכה להוביל, ואחריה הבלגית קים קלייסטרס והרוסיות נאדיה פטרובה ומאריה שראפובה.

בין הגברים ירד דודי סלע מקום אחד, ל-164 בעולם. נועם אוקון (219) והראל לוי (234) נותרו על מקומם בלא שינוי. גם העשירייה הראשונה של הגברים נותרה במקומה, כשרוז'ה פדרר מוביל ואחריו רפאל נדאל ודויד נלבנדיאן.

אנה תחפש הזדמנות להפתיע

ואם כבר הזכרנו את סרבוטניק, שכנתה של פאר בדירוג העולמי (28), היום היא תפגוש את אנה סמאשנובה, ביום השני בתחרויות ברולאן גארוס. במגרש המרכזי יעמדו משחקיהם של המדורגים 2 במוקד. הבלגית קים קלייסטרס תתמודד בין הנשים עם האיטלקיה וירג'ין רזאנו, ובין הגברים ישחק האלוף, רפאל נדאל, מול השבדי רובין סודרלינג.

עוד משחקים בולטים בין הגברים:

גאסטון גאודיו (ארגנטינה, 10) - רוקו קראנוסיץ' (קרואטיה)
ג'יימס בלייק (ארה"ב, 8) - פראדום סרישאפאן (תאילנד)
ניקולאי דוידנקו (רוסיה, 6) - וינסנט ספאדייה (ארה"ב)
ניקולאס קיפר (גרמניה, 13) - יורגן מלצר (אוסטריה)
מריו אנצ'יץ' (קרואטיה, 12) - ניית'ן הילי (אוסטרליה)

בין הנשים:

יילנה דמנטייבה (רוסיה, 6) - מרטינה סוצ'ה (סלובקיה)
פרנצ'סקה שיאבוני (איטליה, 9) - אלונה בונדרנקו (אוקראינה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully