וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדס עבר את בייב רות'

29.5.2006 / 14:53

היכה להומראן מספר 715, העיתונות בפריסקו ממשיכה לשלוח חצים מורעלים. פוחולס חבט להומר 24 העונה ביום של מהפכים מטורפים

סן פננסיסקו - קולורדו 6:3

בארי בונדס עשה את זה. אחרי שבוע ארוך, בונדס חבט להומראן מספר 715 בקריירה, המציב אותו במקום השני בכל הזמנים, אחרי האנק ארון, לו יש 755 הומרים.

בונדס חבט להומר בן שתי ריצות מידיו של ביונג היונג קים, המגיש של הקולורדו רוקיז, במצב של 0:6 לזכות הרוקיז. קולורדו ניצחה לבסוף 3:6, אבל זה כמובן לא מה שעניין את יושבי האצטדיון בסן פרנסיסקו ואת ארה"ב כולה. קים, האיש שעשה קריירה מלהיזכר על הומרים שנתן לשחקנים יריבים ברגעי מפתח, הוא זה שייכנס להיסטוריה כמי שהגיש לבונדס את כדור הזהב למקום השני.

ואם אתם חושבים שכולם מפרגנים, בואו נגיד שאתם קצת טועים. ה"סן פרנסיסקו כרוניקל", הידוע בעוינותו לבונדס, פרסם הבוקר מאמר: "סוף סוף יש לנו סיבה להודות לך בארי. עכשיו תעזוב אותנו בשקט. עייפנו ממך כמו שאתה עייפת מאיתנו. עייפנו מרגע שאף אחד לא יכול לחגוג. ההישג שלך פסול. עברת על כל חוקי האתיקה האפשריים".

פוחולס לא נשאר מאחור

סן דייגו - סט. לואיס 8:10

משחק מטורף בפטקו פארק. דקות מספר אחרי שבונדס חבט להומר ההיסטורי, אלברט פוחולס השחיל לג'ייק פיבי הומר מספר 24 העונה. הקרדינלס עלו ליתרון 2:6 באינינג החמישי ונראה היה שהם בדרך לניצחון, אבל אז התפרק מרק מאלדר, שאמון על שש משמונה הריצות שחטפו הציפורים האדומות באינינג. מאלדר הרשה דאבל מנקה בסיסים למארק בלהורן, שני הומרים לג'וש בארד ולפני כן גם הומר לבלהורן עצמו, שהירייה שלו הייתה הרחוקה ביותר בהיסטוריה בת שלוש השנים של האצטדיון - כ-113 מטר. גם חואן אנקרנסיון וסקוט רולן חבטו להומרים בסט. לואיס.


קאבס - אטלנטה 13:12

ואם מדברים על משחקים מטורפים ועל אסים כושלים, גם ג'ון סמולץ בעסק. סמולצי נקלע למרה שחורה, אבל למרות שמונה ריצות שחטף, היה בעמדת ניצחון. במצב 8:12 באינינג התשיעי נכנס כריס ריטסמה, שלא הפסיק להעניק חבטות ליריבים. הקאביז איזנו ל-12:12, כשלאחר מכן שגיאה, אופיינית במשחק הזה, של אראמיס רמירז העלתה את ראיין לאנגרהאנס לבסיס, כשמרקוס ג'יילס מכניס אותו הביתה.

שמונה הומרים, שיא מועדון, רשמו הברייבס במשחק: אדם לה רוש ואדגר רנטרייה עם צמד כל אחד, מרקוס ג'יילס, אנדרו ג'ונס, לאנגרהאנס ובראיין פנייה עם אחד כל אחד. בשיקגו הסתפקו בחבטות רגילות, עם יום גדול של ארבעה ריביז לנאיפי פרז. קני ריי, הקלוזר החדש של אטלנטה, סגר בפעם השניה בשלושה ימים, ניצחון שביעי העונה לאוסקר ויאריאל. מייקל בארט, התופס של שיקגו, הורחק מעשרה משחקים בעקבות האגרוף שהוריד לאיי ג'יי פיירזינסקי מהוייט סוקס בשבוע שעבר.


פילדלפיה - מילווקי 2:6

הרבה פחות דרמה במשחק הזה. הומרים לראיין הווארד מפילי, ה-17 העונה, ולקורי קוסקי מהברוורס. ניצחון לראיין מדסון, עם חמישה ושבעה. ארון רוואנד חזר לשחק בפיליז אחרי ששבר את אפו לפני שבועיים.


פיטסבורג - יוסטון 5:4

אוליבר פרז שייט שמונה אינינגים, ולא נראה היה שיתפתחו צרות בתשיעי. אבל עם 120 הגשות פרז איבד את זה, ומייק גונזאלס רק סיבך את העניינים עוד יותר. פרסטון ווילסון חבט את חבטת הניצחון באינינג העשירי, אחרי שבעמל רב יוסטון איזנה ל-2:2, ובראד לידג' עשה את העבודה נקי הפעם. פרז הכיש תשעה בשמונה אינינגים של עבודה.


סינסינטי - אריזונה 4:5

חיפשתם סיום דרמטי גם כאן? הדיבאקס הובילו 1:4 עד לאינינג השמיני, אבל הרדס צימקו ל-4:3, כדי לשמור את הטוב ביותר לסוף. חאבייר ולנטין חבט להומר בן שתי ריצות על חוזה ולוורדה, וירד מהמגרש מנצח עם 4:5. אנריקה גונזאלס הרשים באריזונה עם שישה אינינגים מוצלחים. דייויד וות'רס עם הניצחון, שגם מילט את ברונסון ארויו מהפסד.


פלורידה - מטס 7:3

המשחק הסתיים בתוצאה זהה לזו של שבת. אורלנדו הרננדז לא היה דומיננטי בבכורה במטס, אבל חמישה אינינגים הספיקו לו לניצחון. הומר בן שתי ריצות לקרלוס בלטראן ואחד בן שלוש ריצות לג'רמי הרמידה מפלורידה. הפסד לריקי נולאסקו.


וושינגטון - דודג'רס 4:10

חגיגת חבטות גם בוושינגטון, כשראיין צימרמן רושם הומר בן שלוש ריצות באינינג השלישי וניק ג'ונסון מכה שני כדורים מחוץ לגדר. ניצחון לרמון אורטיז עם שבעה וחמישה, ואלפונסו סוריאנו לא נרגע עם הומר מספר 18 העונה.

AL: היאנקיז והרד סוקס גירדו ניצחונות

יאנקיז - קנזס סיטי 5:6

ניו יורק פתחה עם הומר של ג'וני דיימון ושש ריצות בשני אינינגים, מה שנתן סיבות להאמין שמטווח ה-4:15 מלפני יומיים יחזור על עצמו. אבל הרויאלס צימקו בהדרגה, עד שמריאנו ריברה סגר את הדלת, והבטיח ניצחון לג'יימי רייט. הפסד לרונלוויס הרננדז.


בוסטון - טמפה ביי 4:5

שום דבר לא נראה חשוד כשטים וייקפילד הוביל את הגרביים עם שמונה אינינגים יפהפיים וארבע קצירות ל-0:5 במעלה האינינג התשיעי. אלא שאז הכניס טרי פרנקונה בהחלטה תמוהה את רודי סיאנז שהתחיל לעשות לו בלגאן. ג'ונת'ן פפלבון לא היה זמין לאחר שהגיש שלושה ימים רצוף, וסיאנז הליצן עם ג'וליאן טבארז שבא אחריו עשו שמות ביתרון עם סיוע מדאג מיראבלי התופס, ששני כדורים עברו אותו. עד שבמזל גדול, במצב 3:5 על בסיסים מלאים, חבט קרל קרופורד לסינגל. ריצה אחת נכנסה, אבל ג'ואי גאת'רייט לא הספיק להגיע לבסיס הבית והמשחק הסתיים. קוקו קריספ חזר לבוסטון אחרי היעדרות מ-42 משחקים.


מינסוטה - סיאטל 3:4

המשחק הזה הלך לאקסטרה אינינגים, שבסופם חבט ליו פורד להומר מידי אדי גווארדאדו, לשעבר חברו לקבוצה, באינינג העשירי. שבעה וחמישה ליוהאן סנטנה, הניצחון לג'ו ניית'ן.


דטרויט - קליבלנד 9:0

לכל דבר טוב יש סוף, וגם לשמונת הנצחונות הרצופים של דטרויט. שישה אינינגים טובים של ג'ייסון ג'ונסון מול קבוצתו לשעבר יחד עם גראנד סלאם של ג'ייסון מייקלס באינינג השמיני, עזרו לאינדיאנס להמלט מסוויפ בסדרה. הפסד לקני רוג'רס.


איינג'לס - בולטימור 7:6

קבוצה אחרת שנחלצה מטאטוא היא בולטימור, שעם ארבע ריצות באינינג השביעי עלתה ליתרון, עליו שמר כריס ריי בשני אינינגים של עבודה. קורט בירקינס רשם את הניצחון, קלווים אסקובר את ההפסד.


טורונטו - וייט סוקס 7:5

ג'ון גארלנד לא הרשים, אבל ראה את חבריו לקבוצה עולים ליתרון מוקדם של 1:4, עליו שמר בובי ג'נקס. לייל אוברביי חבט לשני הומרים בבלו ג'ייז, מה שלא הספיק כדי לחלץ את טיי טאובנהיים מהפסד. גם טרוי גלאוס מהציפורים וג'רמיין דיי מהגרביים חבטו להומרים.


טקסס - אוקלנד 3:4

הריינג'רס מתבססים בראש המערב. שישה וארבעה לויסנטה פאדייה, הומר ושלושה ריביז לג'ייסון בוטס, כולם על קירק סאארלוס. שמירה מספר 8 לאקינורי אוצוקה.

עדכון ראשון: 29.5.06, 0:16
עדכון אחרון: 29.5.06, 14:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully