וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ארגנטיני וחלוץ ברזילאי מועמדים למכבי ת"א

ניר איסקוב

28.5.2006 / 22:14

דייגו רפאל קאסטנו ולוסיאנו אמיליו הרשימו את עוזר המאמן, ויקי פרץ, שימליץ עליהם בפני אלי כהן. המאמן חוזר בידיים ריקות מקייב

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, מנכ"ל המועדון, אלי דריקס, ומאמן השוערים, שורה אובארוב, לא התרשמו משום שחקן במשחק הרעים שנערך היום (ראשון) בקייב בין אוקראינה לקוסטה ריקה (0:4 למארחים).

השלושה עתידים להגיע ארצה מחר (שני), כשאובארוב ימריא ביום שלישי לחופשת מולדת ברוסיה, אשר גם במהלכה הוא יבחן מועמדים לאיוש עמדת השוער לעונה הבאה.

עוזר המאמן, ויקי פרץ, התרשם משני שחקנים דרום אמריקאים, בהם חזה באמצעות קלטות, והוא ימליץ עליהם בפני אלי כהן. מדובר בקשר האחורי הארגנטיני דייגו רפאל קאסטנו (27), ששיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת טיגרה מליגת המשנה במדינה. לפני שנתיים הוא רשם 34 הופעות, ובעונה החולפת שותף ב-25 משחקים.

שחקן נוסף שצד את עינו של פרץ הוא החלוץ הברזילאי לוסיאנו אמיליו (28), ששיחק אשתקד בהונדורס וכבש 21 שערים ולפני שנתיים במקסיקו, אז הבקיע 10 שערים. אלי כהן טרם חזה בביצועי השחקנים, ואם גם הוא יתרשם, הם יוזמנו למבחנים.

פרץ סיפר על מלאכת בחירת הזרים: "זו עבודה קשה. צריך לבחור את השחקנים בזהירות ולבדוק אותם טוב, כי יש רגעי שיא בקלטות, ובמשחק שלם זה לא נראה אותו דבר. גם אם הזמן עובר, לא צריך לפעול בלחץ. מי שפועל תחת לחץ, מפסיד. בסופו של דבר, הסבלנות משתלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully