וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהיה חם בתמוז

ניר איסקוב

29.5.2006 / 8:13

שקלאר ואלעד נמצאים במגעים לגבי צירופו של החלוץ, אבל מכבי ת"א בתמונה: "קיבלנו מסרים שהוא יעדיף את ההרכב שלנו על ספסל בית"ר"

יו"ר בית"ר ירושלים ולדימיר שקלאר טילפן היום לבעלים של הפועל פ"ת, רונן אלעד, הנמצא בבוסטון, והתעניין באפשרות לצרף את טוטו תמוז בעונה הבאה. השניים קבעו להמשיך ולדבר בנושא.

דובר פ"ת, רן כרמלי, טען כי בשיחה כלל לא הועלו סכומים ושהיא לא גלשה למהלך קונקרטי אלא רק סוכם לשמור על קשר. "שקלאר התחייב בפני אלעד לא לקחת חלק ב'מהלך הספרדי'", אמר כרמלי בהתייחסו לנסיונותיו של רונן קצב, סוכנו של תמוז, להעבירו לקבוצה מספרד.

גורמים בבית"ר ירושלים טענו כי מגעים בין הצדדים נמשכים כבר מספר חודשים, וכי בקבוצה ממתינים להתרשמותו של המאמן הנכנס, אוסי ארדילס, מהשחקן, וכן לקביעת "תג המחיר" של הפועל פ"ת עבור תמוז.

כרמלי התייחס גם לנושא יוסי שבחון: "שבחון תחת חוזה לשנתיים הבאות. עד עכשיו לא הייתה פנייה אלינו משום קבוצה. אנחנו מאוד מעריכים את זה שקבוצות יודעות שהוא הולך לשחק בהפועל פ"ת. גם השחקן עצמו לא פנה אלינו בבקשה להשתחרר".

בשבועות האחרונים ניהל המאמן החדש אייל לחמן מספר שיחות עם שבחון, והבהיר לו כי הוא בונה עליו בתור בורג מרכזי במערכת, וכשחקן המוביל של הקבוצה.

"תהיה לנו התקפה קטלנית" (משה בוקר, הארץ)

מכבי ת"א החליטה לפנות באופן רשמי לאלעד, ולבדוק אפשרות לצרף את טוטו תמוז בהשאלה. בת"א יודעים כי בית"ר ירושלים מנהלת משא ומתן בנוגע לחלוץ, אולם הם קיבלו מסרים ברורים לפיהם תמוז מעדיף לשחק בהרכב מכבי מאשר לשבת על הספסל בבית"ר.

מאחורי הקלעים כבר נערכו שיחות גישוש בין נציגי מכבי תל אביב לנציגיו של תמוז, ואלי כהן מוכן לוותר על צירוף שחקן זר יקר לטובת החתמת החלוץ. במכבי לא מתכוונים להמתין לסיום המשא ומתן בין בית"ר להפועל פתח תקוה וינסו לקדם את הרעיון עם חזרתו ארצה של סגן הנשיא, אלי דריקס. "אנחנו עושים מאמצים גדולים לצרף חלוץ מצוין - שלומי ארבייטמן או טוטו תמוז. אם אחד מהם יהיה במכבי, יחד עם איתי שכטר, תהיה לנו התקפה קטלנית", אמרו גורמים במועדון.

עדכון ראשון: 28.05.06, 19:50
עדכון אחרון: 29.5.06, 08:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully